فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«سازهایی که برای وطن کوک شد» در شبکه دو


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پخش برنامه «سازهایی که برای وطن کوک شد» تدارک ویژه ای است از سوی شبکه دو سیما برای پاسداشت حماسه های ملی و میهنی و فرهنگ انقلابی ِ ایران که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی مهمان مخاطبان خود خواهد شد. این مجموعه بنا دارد تا به موسیقی و سرودهای تولید شده در سه دهه گذشته که موجب انگیزش ملی و حضور مردم در رویدادهای مختلف اجتماعی بوده است بپردازد و با بهره گیری از گویش ها، فرهنگ های نواحی و قومیت های مختلف رنگین کمانی از آوا و نوا را به گوشه گوشه این سرزمین عزیز تقدیم دارد.

این برنامه گفت‌وگو محور با کنکاش در اقوام ایرانی می‌کوشد تا سازها سرودها، ترانه ها و تصنیف هایی متناسب با مضمون عشق به وطن، عرق به میهن و ایثار و فداکاری را گلچین و به مخاطبان ارائه دهد. در این برنامه آواها و نواهایی از نغمه های دلاورانه عشایر گرفته تا آثار موسیقایی فاخر و اصیل کشورمان که روح  حماسه و پایداری را زمزمه و سینه به سینه منتقل کرده اند به گوش می رسد.

همچنین حضور شاخص ترین چهره های موسیقی ایرانی در «سازهایی که برای وطن کوک شد»  از دیگر ویژگی های این برنامه است.

این برنامه کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی غلامرضا ملکوتی و اجرای علی ایزدی، از 12 تا 22 بهمن ماه هر روز ساعت 14 از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D4JP83


ویدیو مرتبط :
خودرو سازهایی که راست نمیگویند ....