نقدی:انتخاب ما فردی است که با آمریکا دست دوستی ندهد


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتخاب اصلح ما در انتخابات اسفندماه فردی است که از شرافت و عظمت ملت ایران دفاع کند نه کسی که با آمریکا دست دوستی بدهد.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی، امشب در همایش فرماندهان بسیج، مربیان حلقه‌های صالحین، گردان‌های عاشورا و الی‌ بیت‌المقدس یزد با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمود: جریانی که می‌خواهد ایران را زیر سلطه آمریکا ببرد، ادامه دارد، اظهار داشت: سلطه آمریکا امروز از راه نفوذ پیگیری می‌شود و ملت ایران باید در برابر این ترفند استکبار جهانی هوشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: انتخابات بسیار مهمی پیش‌رو داریم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که روزگار فوق‌العاده حساسی است و بنابراین انتخابات را نباید به عنوان یک مسئله ساده یا رقابت بین‌ جناح‌های سیاسی بدانیم زیرا دشمن به انتخابات و مجلس ما، چشم طمع دوخته و می‌خواهد به آن نفوذ کند.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با هیچ‌یک از ترفندهای خود به نتایجی که مطلوبشان بود، دست نیافتند، افزود: آنها امروز به طراحی پروژه نفوذ پرداخته‌اند و کار نفوذی‌ها این است که یک‌سری مؤسسات مردم‌نهاد درست کرده‌اند که اینها مؤسسات بسیار مخوف اطلاعاتی در ایران هستند و به نام حمایت از حقوق زن و مرد و کودک و ...، می‌خواهند نزدیک شوند و موج‌های روانی به راه بیاندازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اینها می‌خواهند تیترهای روزنامه‌ها را عوض و همه چیز را برعکس کنند و روی تصمیم‌گیری‌ها اثر بگذارند و اجازه ندهند در کشور ما تصمیم صحیح گرفته شود.

وی ادامه داد: سلول‌های بنیادین، پیشرفت‌های شگرف پزشکی، علوم هسته‌ای و ... را ملت ایران روی پای خود ایستادند و به وجود آوردند نه اینکه براثر دیپلماسی و ارتباط با آمریکا به آن دست یافته باشند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در زمان شاه خائن که بیشترین ارتباط را با آمریکا داشتیم، تنها 50 درصد ما سواد خواند و نوشتن داشتند و ارتش ما ارتشی بود که دشمن همان روز اول با حمله به خرمشهر توانست این شهر را بگیرد اما طی این‌ سال‌ها که هیچ ارتباطی با آمریکا نداشتیم، ارتش ما به شیر منطقه تبدیل شده و از دریای سرخ تا اقیانوس هند عملیات انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: مردم عراق و سوریه می‌گویند ما می‌خواهیم مانند ایرانی‌ها آزاد باشیم و دشمن می‌خواهد این طومار ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا را در هم بپیچد.

سردار نقدی اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن بسیار به آن چشم امید دارد، انتخابات هفتم اسفندماه است، انتخاباتی که دشمن به آن چشم دوخته و ملت ایران باید هوشیار باشد که چه کسی را انتخاب می‌کند و انتخاب اصلح ما کسی است که از شرافت و عظمت ملت ایران دفاع کند نه اینکه دست دوستی به آمریکا بدهد.

وی تصریح کرد: ما نباید به کسی که از پادشاه بحرین و عربستان آدمکش پول گرفته ولو اینکه روحانی، سید و رئیس جمهور بوده باشد، افتخار کنیم زیرا یزد افتخاراتی مانند شهید صدوقی و آیت‌الله خاتمی دارد.

سردار نقدی عنوان کرد: شاه عربستان و بحرین برای فعالیت آن فرد هزینه می‌کنند تا برای انتخاب افراد در مجلس و ریاست جمهوری نظر بدهد بنابراین خویش و قوم بازی را کنار بگذارید و راه حسینی را پیش بگیرید زیرا مسیری که امروز پیش روی ما قرار گرفته، هر چه پیش می‌رویم، پیچیده‌تر می‌شود و این پیچیدگی نشان رسیدن به هدف و پیروزی است.


ویدیو مرتبط :
با انتخاب روحانی آمریکا و انگلیس باید به سمت ایران دست دراز کنند