مجری تلویزیون آثار بایک بیات را دکلمه می‌کند


مجری تلویزیون آثار بایک بیات را دکلمه می‌کند

باشگاه خبرنگاران/ نیلوفر امینی فر که به تازگی روند جدیدی در دنیای هنر پیش گرفته ترانه‌های شعرای محبوب خود را دکلمه می‌کند.
نیلوفر امینی فر مجری تلویزیون در خصوص دکلمه‌هایی که این روزها در آلبوم‌های مختلف از وی منتشر می‌شود، گفت: این فرآیند کاری به صورت کاملاً اتفاقی برایم پیش آمد زمانی که بر سر ضبط آلبوم یکی از خوانندگان رفته بودم پیامی با عنوان «دلتنگی» برایم ارسال شد که با تمام احساس دلتنگی‌ام برای پدرم آن را زمزمه کردم و از آهنگساز و مسئول استودیو خواستم تا دکلمه را ضبط کنند.
وی ادامه داد: سپس دکلمه را در میان دوستانم منتشر کردم و بعد از بازخوردهای مثبت از سمت دوستان علاقمند به پیگیری جدی در این زمینه شدم و بیشتر ترانه‌های پیمان طالبی و حسین متولیان را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: در حال حاضر تصمیم به ارائه آلبومی دارم که در آن قصه‌های دنباله داری را تعریف می‌کنم. کار را با مشورت یک آهنگساز آغاز کرده‌ام و پس از سرانجام کار اطلاعات دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.
گفتنی است؛ نیلوفر امینی‌فر مجری صدا و سیما تصمیم گرفته ترانه‌هایی را که روی موسیقی‌های انتخابی دکلمه کند و موسیقی نخستین اثر وی از ساخته‌های زنده یاد بایک بیات است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫???? مصاحبه علی ضیا مجری تلویزیون با رضا قوچان نژاد و ساره بیات در هتل محل اقامت تیم ملی‬‎