ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واریز 4 میلیارد تا آخر هفته به حساب پرسپولیس


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.17 - 14:55

واریز 4 میلیارد تا آخر هفته به حساب پرسپولیس

اسپورت تی وی/ مدیران باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی نسبتا خوب توانستند در زمینه مالی حداقل برتری چشمگیری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند.
پس از عقد قرارداد با حامی مالی سرخپوشان در فصل 95-94 به صورت قطره‌ای مبالغی به باشگاه تزریق شد تا بتوانند پاسخگوی نیازها و تعهداتشان باشند. همان‌گونه که قبلا گفتیم طی هفته‌های گذشته دو قسط از تعهدات این اسپانسر وصول شده و طبق قول و قرارهایی قرار است تا آخر هفته جاری مبلغی دیگر نیز به عنوان قسط سوم به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.
قرار بود شرکت مورد نظر پس از اینکه 4 میلیارد تومان به عنوان نخستین قسط به حساب باشگاه واریز کرد، 4 میلیارد تومان دیگر نیز به عنوان قسط دوم پرداخت شود که به دلیل مشکلاتی این مبلغ به نصف کاهش پیدا کرد. اما پس از رفع برخی موانع به خصوص با شرکت همراه اول، شنیده می‌شود تا پایان هفته نیز مبلغ 4 میلیارد تومان دیگر نیز به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود که با این حساب جمع پرداختی‌های شرکت فوق به باشگاه پرسپولیس 10 میلیارد تومان خواهد شد.
پرداخت بخشی از مطالبات کادرفنی و همچنین درصدی دیگر از مطالبات بازیکنان در اولویت پرداخت‌های پرسپولیس از این مبلغ خواهد بود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واریز به حساب های ۲۲ درصدی ممنوع شد