سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی/ بازی جدید لگو با محوریت فیلم Star Wars: The Force Awakens ساخته می شود


معرفی بازی/ بازی جدید لگو با محوریت فیلم Star Wars: The Force Awakens ساخته می شود دیجیاتو/ ناشر سری بازی های ویدیویی لگو، کمپانی برادران وارنر، شب گذشته اعلام نمود که قصد دارد از دو پروژه جدید و بزرگ رونمایی کند. طبق معمول، خبرها کمی زودتر از موعد مقرر کمپانی به بیرون درز کردند و مشخص شد که بازی لگوی جدیدی با محوریت فیلم Star Wars: The Force Awakens در حال ساخت است.

بازی جدید، LEGO Star Wars: Force Awakens نامیده می شود و قرار است که طبق معمول بازی های لگویی الهام گرفته از فیلم های سینمایی، روند داستانی خاص خود را طی کند. بنابر توضیحات استور اکس باکس وان بازی جدید بخش های داستانی میان دو فیلم Return of the Jedi و Force Awakens را در خود جای خواهد داد.

با عرضه فیلم «جنگ های ستاره ای: نیرو برمی خیزد»، بسیاری از بازیسازان چنین فرصتی را غنیمت شمردند که ضمن ارائه محصولی قابل توجه به مخاطبان، خود نیز درآمدی کلان کسب کنند. بعد از کمپانی الکترونیک آرتز که با عرضه Star Wars: Battlefront درآمدی بالاتر از انتظار خود به دست آورد، حالا نوبت به کمپانی برادران وارنر رسیده که با فرنچایز دوست داشتنی لگو، این موفقیت را تکرار کند.

در تریلر انتشار یافته از بازی، گفته شده که باید در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) منتظر آن باشیم و به نظر می رسد که مثل همیشه، بازی روی تمام پلتفرم های حال حاضر دنیا عرضه خواهد شد؛ یعنی علاوه بر دارندگان پی سی و کنسول های نسل هشتم و هفتم، صاحبان کنسول های دستی نیز می توانند منتظر عرضه بازی باشند. در پایین، می توانید تیزر کوتاه اما جذاب بازی را مشاهده کنید:
لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Star Wars: The Force Awakens