تغییر حسابی در چهره -آکا


آکاایران: چی کار کنم که یک تغییر حسابی در چهره داشته باشم؟

به گزارش آکاایران: بعضی ها می گویند از خوش بودن زیادی است که آدم حوصله اش سر می رود و ظاهرش می زند توی ذوقش و هوس عوض کردن یک چیزی در ظاهرش را می کند. بعضی ها هم می گویند کسی که همیشه یک مدل و یک شکل است، خودش را از لذت تغییر و تنوع محروم کرده. فرقی نمی کند به کدام طرف طیف نزدیک تر باشید. این را که تغییر ظاهر می تواند حال آدم را هم عوض کند، احتمالا همگی قبول داریم. پس اگر دل تان می خواهد در این بهار دل انگیز بارانی یک تغییری به سر و ظاهر خودتان بدهید و شکل جدیدی در آینه ببینید، ما چند تا راهکار برای تغییر حسابی در چهره تان داریم.

دنبال پیشنهاد جراحی پلاستیک که نیستید؟! اینجا راه هایی با کمترین درد و خونریزی(!) پیشنهاد میکنیم، آن هم فقط برای تنوع!

 یک رنگ تازه را امتحان کنید.

رنگ کردن موها اولین گزینه است. اگر اهل هر هفته رنگ عوض کردن نباشید، می تواند بهترین گزینه هم باشد.

اگر همیشه موهایتان تیره بوده، دل را به دریا بزنید و این بار روشن شان کنید.

اگر اهل رنگ کردن مو بوده اید، اما دائم طیف های مختلفی از قهوه ای را تست کرده اید، حالا سراغ یک رنگ عجیب بروید. مطمئن باشید رنگ آبی یا صورتی موها موجب مرگ هیچ کس نمی شود!

موهایتان را کوتاه کنید

خانم یا آقا فرقی نمی کند؛ این یکی هم یک راه خوب و دم دستی است. طبیعتا برای ایجاد یک تغییر اساسی نمی شود به رساندن موها تا پشت زانو فکر کرد! اما کوتاه کردن مو، خرجش یک قیچی است و چند تا پیس س س آب! خیلی غصه زحمتی را که بابت بلند کردن موهایتان کشیده اید، نخورید. دوباره بلند می شوند.

اگر موهایتان بلند باشد، می توانید به مدل های عجیب و غریب تر هم فکر کنید. مثلا جلوی موها را کوتاه کنید و پشتش را بلند بگذارید، یا برعکس. یا این که فقط روی موها را خرد کنید تا کمی حجیم تر به نظر برسند. این طوری می توانید چند ماه بعد دوباره دست به قیچی شوید و یک تغییر دیگر هم با کوتاه کردن حسابی موها بکنید.

تغییر حسابی در چهره

اگر موهایتان خیلی بلند نیست، باز هم می توانید یک تغییر اساسی داشته باشید. مثلا موهایتان را پسرانه بزنید، یا حتی کچل کنید! رویت پوست کف سر در آینه لذتی دارد که جز کچل ها کسی آن را نچشیده!

فر کنید / صاف کنید

موهایتان فر و وز است؟ بروید کراتینه کنید یا صاف کنید.

موهایتان صاف و بی حالت است؟ بروید فر کنید.

اگر جای مطمئن و کاربلد بروید که موهایتان را به کل نسوزانند و کچل نشوید، ایده بامزه خوبی است که بعدش از دیدن خودتان در آینه شگفت زده می شوید!

بافت بزنید

بروید آرایشگاه، بنشینید و بگویید موهایتان را ببافند. مدل های مختلفی از بافت مو وجود دارد که می توانید هر کدام را امتحان کنید. از مدل هایی که یک گل کنار سرتان درمی آورند، تا مدل های رشته ای که شبیه بومیان افریقا می شوید! چند ساعت درد بکشید، چند هفته تغییر را احساس کنید، بعد هم باز کنید و برگردید سر خانه قبلی!

ابروهایتان را رنگ کنید

این یکی تغییر عجیبی است. آدم فکر نمی کند دو میلی متر ابرو انقدر موثر باشد. ولی کافی ست کمی روشن ترش کنید، تا ببینید ناگهان چقدر عوض می شوید!

تغییر حسابی در چهره

هشدار: روشن کردن رنگ ابرو، سن را بیشتر از آن چه هست، نشان می دهد!

مدل ریش و سبیل تان را عوض کنید

تا حالا ریش پروفسوری را امتحان کرده اید؟ یا سبیل قیصری را؟ چیزی را که هیچ وقت امتحان نکرده اید، روی صورت تان دربیاورید. چند روز بعد برایتان عادی می شود و البته جالب!


ویدیو مرتبط :
کلیپ فوق العاده تغییر چهره از چهره خودم اثر خودم