سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیر حوزه علمیه بهشهر: به حاشیه بردن بسیج، راه های نفوذ دشمن را باز می کند


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالنبی داوری روز پنجشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان گرگان که با عنوان شکوه ایستادگی در مصلی برگزار شد، با اشاره به برخی شبهه افکنی ها نسبت به بسیج اظهارداشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب این افراد دانسته یا ندانسته خاکریز مستحکم بسیج را تضعیف و پروژه خطرناک نفوذ دشمن را تکمیل می کنند.
مدیر حوزه علمیه شهرستان بهشهر اضافه کرد: امروز حتی اگر یک بسیجی در شهر وجود داشته باشد، داعش و نفوذی ها جرات نمی کنند که به آن شهر حمله کنند.
وی همچنین گفت: 'ب'بسیج از باور بسیج شکل گرفته، بعد از شکل گیری و حماسه دفاع مقدس آثار ماهیتی اجتماعی، سیاسی و دفاعی بسیج به عنوان یک تفکر کاربردی در تمامی زمینه‎ ها که می ‎تواند خط را به پایان برسد، ادامه داشته است.
داوری افزود: چیستی 'سین' بسیج در امتداد 'سین' سپاه است، زیرا به گفته امام (ره) 'اگر سپاه نبود کشور نبود' و مقام معظم رهبری نیز فرمودند 'از سپاه رضایت دارم.'
مسئول حوزه علمیه بهشهر با بیان اینکه سپاه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‎ کند، گفت: این سازمان، باور و تفکرش، تفکر بسیجی است.
وی تصریح کرد: 'ی' بسیج یاری دهنده و امید آفرین است، بسیج به دنیا امید داده و اگر امروز سوریه با تمام قوا با داعش می‎جنگد به خاطر تشکیل نیروهای مردمی است.
به گفته وی، افتخار بسیج در همراهی ولی امر مسلمین است، زیرا در برابر همه استکبار و جنایت ‎های آن به صورت یک تشکل هدفمند حرکت کرده و با بصیرت توطئه های دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام داوری با بیان اینکه باید به تفکر بسیجی ببالیم و به گفته امام راحل به موقع حرکت کنیم و بصیرت داشته باشیم، یادآور شد: امروز برخی اقدامات دشمن را شاد می کند و باید هوشیار باشیم.
مدیر حوزه علمیه شهرستان بهشهر در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم آذر سال 1357 گرگان، گفت: گرگان از پنج آذر ماه دارای دو سرمایه بزرگ است که شامل بسیج مستضعفین و حماسه مردم این شهرستان می باشد.
وی همچنین اظهار کرد: امروز یه عنوان یک طلبه از مسئولان گرگان تقاضا دارم که اگر روزی را برای نامگذاری گرگان بخواهند در نظر بگیرند، بهترین منشا آن پنجم آذر و سالروز حماسه مردم گرگان است.
تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان گرگان با عنوان 'شکوه ایستادگی' به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و سالروز قیام مردم گرگان در سال 1357 در مصلی وحدت این شهر برگزار شد.
3014/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی استاد جوکار مدیر حوزه علمیه برازجان