برای اجرای برنامه‌هایم هماهنگی نمی‌کردند/ جهانداری: پسر ملکی در کارها دخالت می‌کرد


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ارسطو جهانداری در مورد استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز گفت: تصمیم گرفتم از سمت خودم استعفا بدهم. دیدم با این وضعیت حضورم نمی‌تواند نفعی به سود استقلال اهواز داشته باشد و به خاطر دخالت‌هایی که می‌شد تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم.

وی در مورد اینکه آیا محمد ملکی مالک باشگاه در کارهای مدیریت دخالت می‌کرد تصریح کرد: خیر پسر او محسن ملکی در امور دخالت می‌کرد.

جهانداری در ادامه تاکید کرد: متاسفانه به صحبت‌هایی که من می‌کردم هیچ توجهی نمی شد و طبیعی بود که دراین وضعیت نتوانم کارم را ادامه بدهم.

مدیرعامل سابق استقلال اهواز در رابطه با این موضوع که آیا فکر می‌کند این تیم با شرایط خاصی که دارد بتواند نتیجه‌ای بگیرد خاطرنشان کرد: دیگر کاری به تیم ندارم. فکر می‌کردم بتوانم در این فرصت 20 روزه شرایط را بهبود ببخشم. یک اردوی منظم و یک برنامه جذب بازیکن در نظر داشتم تا وضعیت فنی تیم ارتقا پیدا کند. بدین ترتیب وقتی دیدم هیچ توجهی به حرف‌هایم نمی‌شود و هماهنگی‌های لازم صورت نمی‌گیرد به این نتیجه رسیدم که وضع بهبود پیدا نخواهد کرد و از سمتم استعفا دادم.

جهانداری در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب علی حنطه به عنوان سرمربی نظر او بوده است، تاکید کرد: حنطه از سوی مالکیت باشگاه انتخاب شد.

وی در مورد اینکه آیا او با حضور این مربی مخالف بوده است، گفت: خیر حنطه مربی خوبی است و توانایی لازم را دارد. اتفاقا در زمان حضورم از او حمایت کردم.

مدیرعامل مستعفی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا امکان دارد از تصمیمش منصرف شود گفت: خیر دیگر منصرف نمی‌شوم چراکه به اندازه کافی در این مدت مسائل مختلف را دیدم.

جهانداری در پاسخ به این سوال که آیا چک‌های فولاد خوزستان برای خرید امتیاز فولاد نوین پاس شده است، عنوان کرد: چک‌های مربوط به گرفتن امتیاز را من دادم و قرار شد ملکی پولش را تقبل کند اما معادل همان چک‌ها از ملکی چک گرفتم. از اینکه آیا این پول پرداخت می‌شود یا نه خبر ندارم اما می‌دانم که چک‌های من برگشت خورده است.


ویدیو مرتبط :
اجرای بی نظیر پسر در برنامه x-factor