سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس بنیاد شهید: خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران الکترونیکی می‌شود


رئیس بنیاد شهید: خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران الکترونیکی می‌شودایرنا/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای نخستین بار طی یک ماه آینده ارائه خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در کشور با ارائه کارت شناسائی و بدون نیاز به کارت بیمه یا کوپن آن به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد با اشاره به فرصت ارائه خدمات مناسب تر به ایثارگران، گفت: خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران بر اساس توافق انجام شده با بیمه ایران و با نصب نرم افزار مخصوص، شامل اطلاعات یک میلیون و 700 هزار ایثارگر مشمول بیمه تکمیلی ارائه می شود.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: نرم افزار اطلاعات ایثارگران تاکنون در 2 هزار بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ایران، نصب شده است و تا یک ماه آینده، همه پنج هزار بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد بنیاد از این امکان برخوردار می شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان اینکه بنیاد شهید هر چه سطح خدمات را هم افزایش دهد به هیچ وجه نمی تواند نقص عضو یا آسیب های وارده به خانواده ایثارگران را جبران کند، گفت: از یک سو میانگین سن والدین شهدا به 80 سال رسیده و طبعا مشکلات جسمی آنان افزایش یافته و از سوی دیگر افزایش سن جانبازان هم ضرورت ارائه خدمات مناسب تر و سریع تر را نمایان کرده است؛ بنابراین از معاونان و مدیران بنیاد می خواهم با ارائه شیوه های روزآمد و تدابیر بیشتر، برای رفع مشکلات ایثارگران اقدام کنند.
براساس آمار بنیاد شهید، شمار جانبازان کل کشور 546 هزار و 108تن است که از این تعداد 320 هزار و 528 تن، جانباز زیر 25 درصد (شامل 59 درصد از جانبازان) و 225 هزار و 580 تن (شامل41درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند؛ همچنین 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مطبو عاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار