سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پایان کار بورس در سال 94؛ شاخص کل در کانال 80 هزار واحدی آرام گرفت


پایان کار بورس در سال 94؛ شاخص کل در کانال 80 هزار واحدی آرام گرفتباشگاه خبرنگاران/ شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 181 واحد افزایش به عدد 80 هزار و 219 واحد رسید و به کار خود در سال 94 پایان داد.

در حالی که بورس تهران در سال 94 روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت، سرانجام در آخرین روز کاری خود در سال جاری رشد اندکی داشت و در کانال 80 هزار واحدی آرام گرفت.

همچنین ارزش کل معاملات بورس تهران از 7 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 3 میلیارد ریال در 157 هزار نوبت خرید و فروش بود.

این گزارش می‌افزاید شاخص کل (هم‌وزن) با 1.25 واحد افزایش به عدد 13 هزار و 356 واحد رسید.

گفتنی است نمادهای خساپا، آکنتور با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و نمادهای فارس، تاپیکو، رمپنا، فولاد، فملی با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه‌ای شدند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.40 واحد افزایش به عدد 805 هزار و 60 واحد رسید که بر این اساس 805 میلیون سهم به ارزش 4 میلیارد ریال در 71 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شدند.

گفتنی است؛ بورس تهران در سال 94 رشد بیش از 2000 واحد را نیز تجربه کرد و در بهمن ماه تالار شیشه ای جان دوباره ای گرفت.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شاخص بورس در کانال 62 هزار واحدی ماندنی شد