سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش 30 تا 60 درصدی تردد اتوبوس حامل زائران در مرزهای چزابه، مهران و شلمچه


سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا با اشاره به افزایش حجم تردد در روزهای آتی در این مرزها و اتخاذ تمهیداتی در این زمینه از سوی پلیس، از رانندگان وسایل نقلیه شخصی خواست خودروی خود را در پارکینگ های پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چزابه پارک کنند.
وی همچنین از رانندگان وسائل نقلیه عمومی خواست تا مسافران خود را در پایانه های مربوطه سوار یا پیاده کنند.
سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با پیش بینی افزایش حجم تردد در روزهای منتهی به اربعین گفت: با اتمام مراسم اربعین نیز شاهد موج بازگشت مسافران به کشور خواهیم بود.
رحمانی افزود: از زائران تقاضا داریم ضمن برنامه ریزی دقیق برای بازگشت، صبر و حوصله بیشتری به خرج داده و به راهنمایی های پلیس توجه کنند.
رئیس پلیس گذرنامه نیروی انتظامی نیز در گفت وگو با ایرنا از خروج بیش از 600 هزار زائر ایرانی از مرزهای چزابه، مهران و شلمچه از 22 آبان ماه تا روز گذشته(سه شنبه) به قصد زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.
اجتمام(3) ** 9105 ** 1071

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از معرفی پردازنده‌های کافی لیک در 30 مرداد تا افزایش 60 درصدی درآمد انویدیا‬‎