مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



قدردان مجاهدت و ایثارگری جانبازان باشیم


رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم تصریح کرد: همه ما باید بیش از پیش قدردان مجاهدت و ایثارگری جانبازان عزیز باشیم که حقیقتاً ولی نعمتان ما هستند.

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق یوسفی مقدم  با تبریک فرارسیدن چهارم شعبان المعظم ، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و روز جانباز اظهار داشت: بی شک یکی از آثار پربرکت انقلاب اسلامی وجود انسان های ایثارگر و بزرگواری همچون جانبازان عزیز و سرافراز است که از وجود خود سرمایه گذاشتند برای این که این انقلاب و نظام اسلامی حفظ و حراست شود.

وی افزود: از این رو ما در همه حال باید قدر این شخصیت ها را دانسته و حرمت و جایگاه والای آن ها را پاس بداریم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همچنین با بیان این که جانبازان و ایثارگران به مقتدای خود حضرت عباس(علیه السلام) اقتدا کرده و می کنند، گفت:علت تکریم و تجلیل فوق العاده ما از شخصیت قمر منیر بنی هاشم به این خاطر است که ایشان حقیقتاً در مقام ادب و وفاداری و ایثار و به ویژه ولایت مداری ، سنگ تمام گذاشته و به اسوه همه حق طلبان و آزادی خواهان جهان تبدیل شدند.

وی افزود: در واقع جانبازان نیز با حضور در جبهه های دفاع مقدس و حتی پس از آن و تقدیم بخشی از اعضای خود و سلامتی شان در راه اسلام و انقلاب باعث شدند که مکتب اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) و انقلاب و نظام اسلامی همچنان استوار و مستحکم باقی بماند و کار آن ها بی شک ابوالفضلی (علیه السلام) است.

وی اضافه کرد: از این حیث به اعتقاد بنده ما به همان میزان که برای ابوالفضل العباس(علیه السلام) احترام قائل هستیم باید برای جانبازان سرافراز نیز احترام قائل شویم چرا که آن ها نعمت سلامتی خود را دادند تا ما در آسایش و امنیت بمانیم و شکرگزاری در برابر این نعمت به این است که قدردان جانبازان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم بیان داشت: خدای متعال در قرآن کریم در بسیای از موارد به ما متذکر می شود که شکرگزار نعمت ها باشیم و بالاترین نعمت نیز در زمانه ما استقرار نظام اسلامی در سایه مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است که در دنیای پر از تباهی و فساد، پروردگار این نعمت را به ما عنایت فرموده است.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
پیگیری طرح جامع ایثارگری درمجلس شورای اسلامی