سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کلاهبرداری 68 میلیون ریالی از طریق تلگرام در همدان


سرهنگ اکبر امینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک شهروند همدانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که 68 میلیون ریال از وی در شبکه اجتماعی تلگرام کلاهبرداری شده است.
وی افزود: بگفته شاکی در یکی از گروه های تلگرامی با فروشنده ای آشنا شده که تجهیزات صوتی را به قیمت بسیار پایینی عرضه می کند.
وی اضافه کرد: مالباخته پس از چندین مرحله گفت و گو با فرد کلاهبردار در تلگرام و دریافت تصاویر سیستم های صوتی مجاب به خرید و واریز وجه به حساب متهم شده، غافل از اینکه فرد مخاطب کلاهبردار بوده است.
رئیس پلیس فتا همدان بیان کرد: شاکی مدعی شد پس از گذشت دو هفته و ارسال پیامهای مکرر در تلگرام ، سرانجام فرد کلاهبردار در پاسخ به پیامها منکر وصول وجهی از جانب شاکی شد و با لحنی بسیار زننده از شاکی خواست دیگر مزاحمش نشود و شاکی را بلاک کرد.
سرهنگ امینی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.
وی به شهروندان تاکید کرد: کانالها و گروه های تلگرامی به دلیل مجهول بودن صاحبان آنها مکان مناسبی برای خرید نیست و در صورت اجبار به خرید از آنها، از معتبر بودن فروشنده اطمینان حاصل نمایند یا با قرار فیزیکی خریدهای خود را انجام دهند.
به دنبال کنترل 11 هزار و 82 سایت و فضای مجازی در 10 ماهه امسال 90 کلاهبردار و متخلف این حوزه شناسایی و دستگیر شدند.
7526/6993 /1484

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تبلیغات در تلگرام کلاهبرداری سایت www.isendads.ir