سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: افشاگری از لایه های پنهان پرونده متهم نفتی در راه است


نماینده مجلس: افشاگری از لایه های پنهان پرونده متهم نفتی در راه استخانه ملت/ عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، با کذب خواندن تمامی ادعاهای بابک زنجانی، گفت: دادگاه دیگر نباید میکروفونی در اختیار این متهم قرار دهد زیرا اداعاهای کذب وی تمامی ندارد.

امیرعباس سلطانی با اشاره به رسیدگی به پرونده متهم نفتی از سوی دادگاه، گفت: تمامی ادعاهای متهم نفتی تاکنون کذب محض بوده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بابک زنجانی قصد بازگرداندن حتی یک ریال بیت المال را نیز ندارد، افزود: مطرح کردن اظهاراتی از جمله دادن شماره حساب غلط بوده و صحبت های اینچنینی نشان دهنده ادعاهای غیرواقعی وی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه حمایت برخی مقامات و آقازاده ها از بابک زنجانی اجازه دروغ پردازهای بسیار را به این متهم داده است، تصریح کرد: درخواست ما از دستگاه قضا رسیدگی عاجل به پرونده این متهم بوده تا دیگر نتواند با ادعاهای توخالی مسئولان نظام را متهم کند.

ارایه وقت بیشتر به بابک زنجانی اطاله دادرسی را در پی دارد

وی با تاکید بر اینکه ارایه وقت بیشتر به متهم نفتی تنها سیر رسیدگی به این پرونده را طولانی تر خواهد کرد،گفت: دادگاه باید با توجه به ادعاهای کذب مطرح شده از سوی این متهم رای خود را صادر و اشد مجازات را برای دروغ پردازی ها و اتهاماتش تعیین کند.

سلطانی با بیان اینکه تا زمانی که حمایت ها ادامه داشته باشد بابک زنجانی به مسیر فرافکنی ادامه خواهد داد، افزود: زمان مدارا با این متهم نفتی به پایان رسیده و باید به مجازات خود برسد.

وی همچنین از ارایه اسناد مرتبط با تخلف بابک زنجانی در روزهای اخیر خبرداد و تصریح کرد: افشاگری در خصوص پرونده تخلفات این متهم نفتی به زودی صورت خواهد گرفت.

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، یادآور شد: بابک زنجانی قصد پرداخت یک ریال از بدهی های خود را ندارد و تمامی دروغ پردازی های وی برای دور زدن قانون است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
دادگاه رسیدگی به پرونده متهم نفتی