سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی Perfect Note؛ اپلیکیشنی ساده و کاربردی برای مدیریت کارها در ویندوزفون


معرفی Perfect Note؛ اپلیکیشنی ساده و کاربردی برای مدیریت کارها در ویندوزفون

همه برای یادداشت برداری نکات مهم و ثبت کارهایی که انجام نداده ایم، به یک اپلیکیشن خوب در موبایل هایمان احتیاج داریم. ویندوزفونی ها برای این کار گزینه ای عالی به نام Perfect Note را در اختیار دارند؛ ابزاری ساده و کم حجم که با داشتن امکاناتی همچون قفل گذاری برای یادداشت ها، همگام سازی با وان درایو و تنظیم آسان یادآور یکی از ضروری ترین اپلیکیشن هایی است که باید در تلفن هوشمندتان داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

یادداشت برداری و تعیین یادآور در ویندوزفون، هیچ گاه به اندازه انجام این کار با Perfect Note آسان نبوده است. با این اپ می توانید به غیر از یادداشت نکات مهم، فهرست های انجام کار (To Do List) ساخته و آنها را طبق موضوع در شش دسته مختلف (شخصی، کاری، پروژه ها، ایده ها، مسافرت ها) دسته بندی کنید.

Perfect_Note_Pages

برای کلیه محتوای Perfect Note می توانید یادآور تعیین کنید، و برای جلوگیری از فراموشی کارها، امکان قرار دادن یادداشت ها به صورت کاشی زنده در صفحه استارت ویندوزفون هم برایتان مهیا شده. اما امکانات Perfect Note تنها به این موارد محدود نیستند.

اگر نسخه کامل آن را خریداری کنید، به سه مزیت عالی دسترسی خواهید داشت: یکی امکان تعیین رمز و پترن برای محافظت از اطلاعات، دیگری تهیه نسخه پشتیبان از یادداشت ها در فضای ابری وان درایو و در نهایت امکان افزودن فهرست های انجام کار به صفحه استارت همراه با روزشمار.

البته در هفت روز اول استفاده از Perfect Note می توانید قابلیت های حرفه ای آن را به صورت رایگان تجربه کنید. این اپلیکیشن بسیار کاربردی سه مگابایت بیشتر حجم ندارد، اما یکی از ضروری ترین اپلیکیشن هایی است که باید در موبایل های ویندوزفونی تان داشته باشید.

Perfect Note Perfect Note قیمت : رایگان سازنده : Perfect Thumb سیستم عامل : ویندوزفون حجم : 2.89 مگابایت

برچسب‌ها:Perfect Noteاپلیکیشن ویندوزفوندانلود اپلیکیشن Perfect Noteدانلود اپلیکیشن ویندوزفون

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اقتصاد مدیریت مدیریت مالی مدیریت کاربردی وقت اخلاق در مدیریت مدیریت بین‌المللی م