سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنوب تهران میزبان مسابقات ورزشی معلولان و نابینایان تهرانی


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برومند نامداری گفت: مسابقات شطرنج و شنای نابینایان مناطق 22گانه شهرداری تهران طبق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (FIDE) و شنای معلولان و نابینایان در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار و از نفرات برتر هر رشته با اهدای مدال و جوایز تقدیر شد.
وی همایش تجلیل از معلولان موفق بهزیستی منطقه 20، نشست مشترک اعضای کانون معلولان محلات، بازدید از منازل، مدارس و مجتمع های نگهداری از افراد دارای معلولیت ، ویزیت و مشاوره رایگان پزشکی توسط پزشکان و کارشناسان سلامت محلات با حضور در منازل افراد دارای معلولیت را از جمله ویژه برنامه های هفته معلولان عنوان کرد.
نامداری با بیان اینکه برپایی کارگاه های آموزشی آشنایی با نیازهای شهروندان دارای معلولیت با شعار ' ما می توانیم ' به منظور ارتقاء سطح سلامت و مشارکت اجتماعی معلولان با محوریت کانون معلولان محلات برگزار شد افزود: به همین مناسبت با حضور شهردار منطقه 20 در مدرسه نابینایان حضرت عبدالعظیم(ع) از نزدیک امکانات و نیازمندیهای این مجتمع مورد بازدید قرار گرفت و مناسب سازی محوطه داخلی، رنگ آمیزی وسایل بازی و بهسازی کف پوش زمین بازی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی شبکه معابر و مناسب سازی پیاده راه ها برای استفاده افراد کم توان جسمی و اختصاص تعدادی از مراکز کارآفرینی به معلولین جسمی حرکتی از اقداماتی بوده است که مورد توجه قرار داشته و همچنان هم ادامه دارد افزود: یازدهمین خانه مهارت آموزی کوثر با یک صد نفر ظرفیت که مرداد ماه سال جاری در این منطقه افتتاح شد، به عنوان مرکز اختصاصی آموزش و اشتغال معلولین و نخستین مرکز کوثر ویژه معلولین در شهر تهران محسوب می شود.
نامداری با بیان اینکه محدودیتها نباید مانع رسیدن به اهداف شود و هر کس باید از محدودیتهای موجود به عنوان مقدمه ای برای حرکت رو به جلو و از فرصتهای خود برای پیشرفت در زندگی استفاده کند تصریح کرد: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی، زیرساختهای خوبی نظیر سراهای محله، اماکن ورزشی و فرهنگسراها در سطح منطقه 20 احداث و امکان استفاده از آنها برای تمامی اقشار جامعه فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه در طول سال خدمات سلامت محور از جمله اهدای بسته های بهداشتی و آموزشی ویژه معلولین و نابینایان در مدارس استثنایی و نابینایان سطح منطقه انجام شده است گفت: به همین مناسبت همایش بزرگ معلولان به منظور تقدیر از دبیران کانون معلولان محلات منطقه 20 در هفته آتی برگزار خواهد شد.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پخش مسابقات ورزشی معلولان بهزیستی قرچک از شبکه تهران