سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آیا سی دی های "بیبی انیشتین" برای کودکان مفیدند؟


آیا سی دی های آخرین خبر/ تحقیقات سال ٢٠١٠ دانشگاه منچستر بر روی نوزادان و کودکان نشان داد، نوزادان زیر یک سال که به تماشای این دی وی دی نشستند لغات کمتری نسبت به همسالان خود که برایشان کتاب خوانده اند میدانند. تحقیقات نشان داد به طور متوسط، کودکان هشت تا شانزده ماهه ای که این فیلم‌ها را دیده بودند، به ازای هر یک ساعت تماشای این فیلم‌ها در روز شش تا هشت کلمه کمتر از سایر کودکان که این فیلم‌ها را تماشا نکرده بودند، می‌دانستند.
این تحقیق نشان داد این دی وی دی و برنامه های آموزشی شبیه به بی بی انیشتین هیچ جنبه اموزشی برای کودکان نداشته اند.

سال ٢٠٠٦ از کمپانی دیزنی لند، سازنده مجموعه بی بی انیشتین شکایت شد. دلیل اول شکایت، مضر بودن برنامه های تصویری برای کودکان زیر دو سال طبق اعلامیه اکادمی پزشکی اطفال امریکا بود. دلیل دیگر شکایت، استفاده از کلمه "آموزشی" بر روی سی دی ها و در تبلیغات این برنامه ها بود. در اخر، دیزنی لند کلمه آموزشی را از روی سی دی و از تبلیغات خود حذف کرد و از خریداران درخواست کرد سی دی ها کودکان شما را نابغه نمیکند، انها را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

با توجه به اینکه تماشای صفحه دیجیتالی برای کودکان زیر دو سال مجاز نیست و اثار سو آن در زمان تحصیل مشخص میشود، و باعث کمبود توجه و تمرکز در کودکان به دلیل اسیب مغزی خواهد شد، بهتر است فرزند خود را برای اموزش مقابل تلویزیون و برنامه های اموزشی بی خاصیت و مضر ننشانید و به جای آن برای فرزندتان کتاب بخوانید. خواندن کتاب از دوماهگی میتواند اغاز شود. کودکانی که از نوزادی برایشان کتاب خوانده اند باهوشترند و در آینده موفقیتهای بهتر تحصیلی کسب میکنند.

گول تبلیغات جدید فرصت طلبان را نخورید. گروههای جدید پرورش کودکان دوزبانه از شش ماهگی تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند. لطفا این مطلب را برای دوستان خود بفرستید، و اجازه ندهید عده ای به خاطر نا آگاهی یا به دلیل سود مالی به کودکانمان آسیب بزنند.


منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
Perl Vit D , Amp Vit D پرل و آمپول ویتامین دی