علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مسابقات ووشو شائولین خوجائو قهرمانی کشور در گناوه برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، مسئول شائولین فوجائو بانوان حوزه جنوب کشور یکشنبه‌شب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات به مدت سه روز به میزبانی شهرستان گناوه به نام جام خلیج فارس و با شعار همدلی و همزبانی برگزار شد.

نرجس عباسپور گفت: در روز اول ثبت نام و وزن کشی و روز دوم مسابقات مقدماتی در سالن دانشگاه پیام نور بندر گناوه و آئین پایانی و فینال مسابقات هم در روز سوم در ساحل بندرگناوه برگزار شد.

رئیس انجمن صنفی ووشو شهرستان گناوه در ادامه خاطرنشان کرد: از ۱۰ استان کشور ۱۲ تیم در این مسابقات کشوری شرکت کرده بودند که بیش از ۱۸۰ شرکت کننده در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه رزمی کاران این سبک در این مسابقات در ۲۲ وزن با هم به رقابت پرداختند، بیان داشت: ۴۴ نفر به فینال مسابقات راه پیدا کردند و در پایان ۲۲ نفر از ۱۰ تیم شرکت کننده توانستند مقام اول و کمربند طلایی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

عباسپور تصریح کرد: ووشوکاران گناوه‌ای توانستند هفت کمربند از ۲۲ کمربند را در این مسابقات  از آن خود کنند و به شکلی عملکردی قابل قبول از خود در این مسابقات ارائه دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این مسابقات موسی خرمی در وزن ۷۵-، محمد جلالپور ۶۵-، مجتبی جلالپور ۴۸-، مسعود قنواتی ۶۰-، پیمان حیدری ۵۶-، فتح الله مختاری ۳۷- و حمید مختاری در وزن ۴۱- توانستند به عنوان نفر نخست این مسابقات دست یابند که همگی این ووشوکاران از شهرستان گناوه هستند.

عباسپور متذکر شد: سبحان شهرودی از استان کرمان، علیرضا صادقی از تیم بوشهر ب، محمدامین قنواتی از استان خوزستان، حمزه سنجری از استان سیستان و بلوچستان، کرامت جلال منش از استان خوزستان، محسن نارویی نژاد از استان سیستان و بلوچستان، افشین شریفات از استان خوزستان، اباذر فرسایی از استان ایلام، محمد حسین علیزاده از استان کرمان، امیر چهره آزاد از استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل آقاجری از استان خوزستان، علی شیخی از استان مازندران، رضا یوسفی از استان ایلام، احسان محمودی از استان  فارس و وحید دیوسالار از استان مازندران دیگر قهرمانان این دوره از مسابقات بودند که کمربند طلایی را از آن خود کردند.

مسئول شائولین فوجائو بانوان حوزه جنوب کشور در پایان گفت: جا دارد تا در پایان از همکاری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی چون ولی الله نادری رئیس انجمن صنفی ووشو جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام دبیرکل فراکسیون ورزش های رزمی مجلس شورای اسلامی، استاد مسعود جعفری رئیس کمیته تخصصی شیان شینگ چوان انجمن صنفی ووشو جمهوری اسلامی ایران، دکتر امیرحسین رهسپار عضو هییت رییسه انجمن ووشو جمهوری اسلامی ایران و مسئول کمیته دفاع شخصی بسیج ادارات کشور، ابراهیمی فرماندار شهرستان بوشهر، موسوی مدیر کل دفتر سیاسی استانداری بوشهر، یوسفی فرماندار شهرستان گناوه و معاونان وی، فرمانده سپاه گناوه و حسین امیری بخشدار مرکزی شهرستان گناوه صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.


ویدیو مرتبط :
دستان آهنین کونگ فو شائولین (شائولین ووشو)