سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



باید و نبایدهای لباس زمستانه


باید و نبایدهای لباس زمستانهمهربانو/ هم اکنون به علت سرمای هوا اکثر افراد از لبسهای مخصوص فصل زمستان استفاده می کنند اما در صورتی که بدون توجه به ظاهر خود و لباس از آن استفاده کنیم زیبایی خود و لباس را از بین برده و حتی ممکن است اندامی نامتعادل برای خود ایجاد کنیم. به همین منظور چند نکته که در هنگام انتخاب و پوشیدن لباس زمستانی باید رعایت شود را برای شما بازگو می کنم :
۱- هنگام انتخاب لباس زمستانی نگاهی هم به اندام خود بیاندازیم در صورتی که درشت هیکل یا چاق هستیم از پوشیدن لباسهای راه راه افقی خودداری کنیم چون ما را چاقتر نشان می دهد خصوصاً ژاکت یا سویشرت راه راه افقی اندام را هم چاقتر و هم قد کوتاهتر نشان میدهد.
۲- در صورتی که قد کوتاه هستیم ترجیحاً از پالتو به جای ژاکت یا سویشرت استفاده کنیم و ترجیحاً پالتو بالای زانو یا روی زانو باشد زیرا این پوشاک قد ما را کشیده تر جلوه می دهد.
۳-در اماکن رسمی ترجیحاً از پالتو یا کت استفاده کنید و ژاکتهای شلوغ و شنل را به مهمانی ها اختصاص دهید.
۴- در صورتی که اندامی لاغر دارید در مهمانی ها بر ای زیباتر جلوه دادن اندام خود از کت یا پالتو های خزدار و پشمی استفاده کنید واگر شلوار پاچه گشاد نمی پوشید از چکمه های ساق بلندی که کاملاً فیکس پای شما نباشد.
۵- در صوررتی که از شنل یا پالتویی با یقه بزرگ استفاده می کنید از شال گردن استفاده نکنید زیرا گردن شما را غیرعادی جلوه میدهد و صورتتان را می پوشاند.
۶- برای استفاده از دستکش اگر دستان درشتی دارید از دستکشهایی که دور انگشتان آن دوخت دارد استفاده نکنید زیرا دستانتان را غیرعادی بزرگ جلوه میدهد .
۷- در انختب رنگ باید دقت کنید که در روز که هوا تقریباً گرمتر است از رنگهای روشن و در شب از رنگهای تیره تر استفاده کنید.
۸- در اماکن رسمی و اداری به جای استفاده از کتهای لی وجین یا سویشرتهای رنگ شاد از اور کتهای رنگ ملایم نظیر کرم رنگ یا سدری رنگ استفاده کنید.
۹- در صورتی که از پالتو یا کت چرم استفاده می کنید حتماً از کفش یا چکمه همرنگ آن استفاده کنید.

منبع:


ویدیو مرتبط :
کالکشن لباس های پاییز و زمستانه چیکو 2015-2016