سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماد «وآرمان» در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید


زکریا متحمل مدیر عامل موسسه اعتباری آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس؛ گفت: این شرکت سهامی عام پس از اجرای موارد خواسته شده از سوی بانک مرکزی امروز چهارشنبه چهارم آذر سال 1394 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به طور رسمی به ثبت رسید.

وی افزود: موسسه آرمان ایرانیان ( سهامی عام ) که توانسته بود در خرداد ماه سال جاری مجمع عمومی خود را برگزار کند بعد از طی مراحل قانونی و با اخذ مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد.

سرمایه اولیه این شرکت بر اساس مجوز بانک مرکزی 3000 میلیارد ریال منقسم به 3000 میلیون سهم عادی یک هزار ریالی است که به طور کامل توسط سرمایه گذاران و پذیره نویسان پرداخت شده است.

این موسسه که از تجمیع چند تعاونی اعتباری تشکیل شده است، از این پس بطور رسمی با نام موسسه اعتباری  آرمان ایرانیان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فارس؛ مجمع عمومی این شرکت که در تاریخ 24/04/94 با حضور بیش از 90 درصد از صاحبان سهام برگزار شده بود، شامل زکریا متحمل ، فرید ضیاء الملکی، علیرضا پایین محلی، علی رحمانی و  نعمت اله اکبری را به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت انتخاب کرد که  هیات مدیره  نیز زکریا متحمل از مدیران بانکی کشور به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده اند.

بر اساس این گزارش نماد معاملاتی "وآرمان" در بازار عادی فرابورس درج شده واز قابلیت انجام معامله سهام در این نماد برخوردار است.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/O1HUN1


ویدیو مرتبط :
ثبت شرکت - ثبت علامت تجاری - کارت بازرگانی - سامان ثبت