سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به مبلغ ۱۷۶۰ میلیاردی خرید ملک ایران زمین نیز اعتراض داشتم/ کارشناسان قیمت‌گذاری مجدد ملک از طرف نفتی‌ها تعیین شدند


به گزارش خبرنگار قضایی فارس،‌ قاضی صلواتی در ادامه رسیدگی به پرونده متهم نفتی از بابک زنجانی پرسید با استفاده از بن‌های نیکو مبلغ دو چک را تامین کردی یا خیر و وی پاسخ داد: مصوبه تفاهمنامه بین من و وزارت نفت مربوط به برج 4 سال 91 است بنابراین چگونه این ‌ها در سال 89 به من پول داده‌اند.

وی افزود: این چک‌ها را از طریق بانک‌های ملت، تجارت و توسعه صادرات پاس کرده‌ام ضمن اینکه اگر هم از بنی استفاده کرده باشم حق من است. چرا که در عوض اقدامی این بن‌ها به من ارائه شده است.

بابک زنجانی در پاسخ به مشارکت 24 میلیون یورویی وی با شهرداری در پروژه بزرگراه صدر گفت: 12 میلیون یورو از این مقدار را از محل بن‌های نیکو تامین کردیم ضمن اینکه ما به شهرداری بیش از 60-70 میلیون یورو پول دادیم که بخشی از آن مربوط به کارگزاری SCT بنکرز بوده است.

متهم نفتی خاطرنشان کرد: ما حدود 280 تا 300 میلیارد طلب از شهرداری داشتیم که آن‌ها گفتند پول نداریم و من این موضوع را با قرارگاه مطرح کردم و آن‌ها گفتند که در عوض این پول ملک بردارم و می‌خواستند پردیس سینمایی به من ارائه کنند که من نخواستم.

وی خاطرنشان کرد: پروانه ساخت ملک ایران زمین 280 میلیارد هزینه داشت ولی چون پول من از دو سال پیش نزد شهرداری بود با توجه به سود این پول قرار شد تا برای پروانه ساخت 220 میلیارد تومان پرداخت شود.

قاضی صلواتی گفت: در تاریخ 30/2/92 ملک ایران زمین 824 میلیارد برای فروش به وزارت نفت کارشناسی شده است اما براساس اعتراض شما 3 ماه بعد تیم کارشناسی سه نفره تشکیل شده و مبلغ کارشناسی را به هزار و 760 میلیارد تومان افزایش می‌دهد که براساس گزارشات این کارشناسی دوم زیر سوال است. علت این افزایش نظر کارشناسی چیست.

بابک زنجانی در پاسخ گفت: وقتی ملک را فروختم گفتند پروانه شهرداری مورد تائید ما نیست و فقط ارزش زمین منظور می‌شود که من به این موضوع اعتراض کردم و خود آن‌ها این هیات سه نفره را ایجاد کردند که آن‌ها به پروانه شهرداری اعتماد نکردند و به تائیده آنرا از شهرداری گرفتند ضمن اینکه من حتی هزار و 760 میلیارد تومان نیز اعتراض کردم چرا که فقط 140 هزار متر تجاری در آن جا وجود دارد که اگر متری 10 میلیون نیز پیش فروش می‌شد رقم بیش از این‌ها بود. اما در نهایت برای انتقال ملک به دفترخانه‌ای که خود می‌شناختند رفتیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مشاور ملک توسعه ارس - منطقه آزاد ارس خرید و فروش و اجاره و رهن و معاوضه ملک و املاک و زمین خرید و فروش قطعه زمین در منط