سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه درآمد خود را در کسب و کارمان چند برابر کنیم؟


چگونه درآمد خود را در کسب و کارمان چند برابر کنیم؟رپرتاژ آگهی/ همه ی ما، علاقمند به افزایش درآمد کسب و کار خود هستیم و برای این منظور، اقدامات زیادی انجام می دهیم، اما فقط عده ای میتوانند درآمد خود را افزایش بدهند و اکثر افراد در این مهم ناکام می مانند. علت آن وجود یک رمز است که اگر آن را بدانید، قفل کسب و کار خود را به راحتی باز می کنید.
هرچند که این قفل بسیار بزرگ و سخت باشد، این مقاله یک روش عملی با بهره گیری از مدیریت استراتژیک و قوانین جذب را که برای افراد بسیاری کارگر افتاده، به شما آموزش می دهد.

الف) مبلغ درآمد مورد نیاز خود را تعیین کنید:
دقیقاً اعلام کنید، چقدر درآمد میخواهید؟ ماهانه چقدر؟ آیا برای شما فروش ۲۰ میلیون تومان کافی است یا ۱۰۰ میلیون تومان؟
این مبلغ مورد نظر خود را با یک جمله ی مضارع به این شکل بنویسید:
"من تا آخر اسفند ۹۴مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان فروش دارم و از این بابت در شب عید بسیار خوشحالم." پس ازنوشتن این جمله، شما باید آنرا باور کنید تا ذهن شما بتواند فرصت های مناسب را به سمت شما جذب کند. باید باور کنید که این کار شدنی است و این جمله را روزانه حداقل ۳۰ بار با صدای بلند طوری که خود باور کنید، تکرار کنید و دقیقاً در جلوی چشم خود پس از بیدار شدن از خواب، قبل از خواب و در طول روز ببینید.
یادتان باشد که نابغه ی قرن بیستم آقای فورد می گفت: "اگر فکر میکنید در دستیابی به یک هدف توانا و یا ناتوان هستید، در هر دو حالت درست فکر میکنید." باور شما، کلید اول موفقیت است.
زیرا دقیقاً هدف، شما را شفاف میکند و انتظار شما را از خودتان بیشتر کرده و تثبیت می کند و اشتیاق شما را برای رسیدن به هدف بیشتر می کند.

ب) هدف بزرگ خود را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید:
برای آنکه به هدف خود برسید، باید آنرا به اهداف کوچکتر تقسیم کنید، یعنی آنکه مثلاً چنانچه ۱۰۰ میلیون نیاز دارید، باید بررسی کنید برای این میزان درآمد،چه تعداد از اجناس شما باید به فروش برسد و سپس مشخص کنید برای فروش این تعداد جنس، چه تبلیغات و یا امور بازاریابی می بایست انجام شود و بلافاصله دست به کار شوید. در این مرحله، حس ششم شما بسیار به کمک شما خواهد آمد، چون در مرحله ی قبل به خوبی آنرا فعال کردید. به این حس اعتماد کنید و هر کاری که می دانید درست است را انجام بدهید.

ج) انتظار مثبت داشته باشید، افکار منفی را کنار بگذارید و تا به دست آوردن نتیجه دست از کار نکشید:
دانشمندان ثابت کرده اند که افکار منفی، ذهن خلاق شما را ناکارآمد و حتی ماهیچه های شما را ضعیف می کند! دست از افکار منفی همچون نمیتوانم، نمیشود و ... بردارید و ذهن خود را مملو از افکار مثبت چون می شود، میتوانم، آسان است و ...کنید.
به یاد داشته باشید موفقیت همچون بذر درخت بامبو در زیر خاک است. ممکن است تا آخرین روزها و پس از طی ماهها خود را نشان ندهد، اما یک دفعه در عرض چند هفته،ده ها متر قد میکشد.پس تلاش کنید و هیچ وقت نا امید نشوید.

د) کتب مرتبط را بخوانید و آموزش مستمر را فراموش نکنید:
آخرین نکته برای موفقیت، مطالعه و آموزش مستمر است. فراموش نکنید افرادثروتمندانروی زمین، هفته ای دو کتاب می خوانند و سالانه در ۱۰ دوره ی آموزش شرکت می کنند!!
شما نیز اگر تمایل دارید در زمره ی افراد موفق قرار بگیرید، می بایست کسب دانش کنید و به مطالعه بها دهید.
آموختن و به طور کلی آموزش دیدن در هر رشته ای، نیاز به زمان و هزینه دارد، ولی پیدایش نوع جدیدی از آموزش تحت عنوان "آموزش مجازی" روند یادگیری را بسیار آسان، ارزان و در دسترس نموده است. در واقع آموزش مجازی نوعی از آموزش از راه دور است که در آن فناوری وب و اینترنت برای آموزش و ارزشیابی به کار می رود.

آموزش مجازی ببینید، گواهینامه ی معتبر بگیرید
مرکز آموزش مجازی پارس، اولین و برترین برند آموزش مجازی کشور با اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، سازمان ملی استاندارد و... اقدام به برگزاری بیش از ۵۰۰ عنوان دوره ی آموزشی به صورت مجازی و غیر حضوری نموده است.
این دوره های مجازی در شاخه های مختلف همچون مدیریت، هنر، شبکه و کامپیوتر،پزشکی، روانشناسی، معماری و عمران، مکانیک،متالوژی، صنایع و... می باشد.

با آموزش مجازی و دریافت گواهینامه ی تخصصی و مهارتی معتبر فقط 3 گام فاصله دارید:
گام اول:مراجعه به سایت مرکز به نشانی
WWW.ELP.IR
و انتخاب دوره یا دوره های مورد نظر و ثبت نام آنلاین
گام دوم: دریافت بسته ی آموزشی مالتی مدیا و کتاب به همراه نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه ی آموزشی درب منزل
گام سوم:ارسال مقاله ی پایان دوره (به عنوان آزمون پایانی)، ارزشیابی توسط اساتید و دریافت گواهینامه ی معتبر درب منزل

گواهینامه های پایان دوره که به شما اعطا میگردد، بسته به دوره ی انتخابی شما مورد تأیید مراجع مختلف همچون فنی حرفه ای، سازمان استاندارد، انجمن پرستاری،آموزش عالی فرهنگ و هنر و... میباشد. همچنین امکان معرفی به مؤسسات آموزش عالی آزاد تحت نظارت وزارت علوم وجود دارد.

گواهینامه ها دارای اعتبار بسیار زیادی بوده و همگی قابلیت استعلام دارند. ضمناً قابل ترجمه با مهر وزارت امور خارجه نیز می باشد.
برای مشاهده ی لیست رشته ها، نمونه گواهینامه ها و اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مرکز به نشانی
WWW.ELP.IR
مراجعه نمایید و یا با تلفن های مرکز ۷-۹۵۰۲۲۴۴۴-۰۳۱تماس بگیرید.

ضمناً میتوانید برای دریافت یک مشاوره ی رایگان پیرامون دوره های آموزش مجازی و گواهینامه های معتبر،کلمه "آموزش" را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ پیامک نمایید.

برخی از دوره های پرمخاطب:
دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA
دوره مدیریت MBA در ۳ گرایش
دوره مهارت های هفتگانه رایانه ICDL
دوره طراحی دکوراسیون داخلی
دوره سخنرانی و مدیریت روابط عمومی
دوره حسابداری تکمیلی
نمونه گواهینامه های ملی
نمونه گواهینامه های بین المللی
و...

پس همین الان اولین قدم را برای آموزش بردارید و زندگی خود را متحول سازید وهمچنین رزومه ای قوی برای موفقیت خود بسازید که آموختن برای شما ثروت و موفقیت بسیار را فراهم خواهد نمود.

وب سایت آموزش مجازی پارس:WWW.ELP.IR
تلفن: ۷-۹۵۰۲۲۴۴۵-۰۳۱
مشاورین ۲۴ ساعته:
۰۹۱۹۵۷۵۷۱۰۰
۰۹۱۹۵۷۵۷۲۰۰
۰۹۱۹۵۷۵۷۳۰۰
۰۹۱۳۰۰۰۱۸۶۶
سامانه پیام کوتاه:۳۰۰۰۶۰۱۶
کانال تلگرام: @parselearning






منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
کسب درآمد از اینترنت | ساده ترین روش کسب درآمد