طنز/ چرا و چگونه یک پیج اینستاگرامی «خفن» داشته باشیم؟


خراسان/ سلام و خدا قوت، این روزها اینستاگرام داشتن در حد نون شب واجبه، به خصوص این که بیشتر ساکنین کره زمین به خصوص در مرزهای کشور ما عکاس هم هستن، پاییز هم که شده و سوژه عکس فراوون، یعنی هیچ بهانه ای برای نداشتن اینستاگرام وجود ندارین، تازه سوژه مهمی هم نباشه تزئینات آش رشته پشت پای داداشی که رفته خدمت سربازی و تریپ خوابیدن معصومانه خواهرزاده مون که انگشت شستش رو کرده تو دهنش که هست! پس نباید و نشاید که از اینستاگرام غفلت کنید، اما از اون جایی که لازمه یک پیج خوب داشتن، فالوئر زیاد می باشد و جذب فالوئر هم رموزی داره بر آن شدیم تا شما رو با پکیج طلایی جذب فالوئر در اینستاگرام آشنا کنیم:

1- در گام اول یک اسم اجق وجق بذارین روی پیج تون که حس کنجکاوی ملت رو برانگیزدناک باشه! بعداً که خوب فالوئر جمع کردین پروفایل رو ادیت کنین و اسم و عکس خودتون رو بذارین. حالا این بین، فالوئرها کمی بحران فلسفی پیدا می کنن که کو کجا رفت اون پیج مورد نظرمون؟ و این یکی از کجا اومده؟ اما شما نگران نباشین فالوئر داشتن مهم تر از این حرف هاست!

2- در گام بعدی سعی کنین در معرفی خودتون به مخاطب ثابت کنین شما خیلی خاص هستین؛ به طور مثال بنویسین: یک فروردینی خیلی زودرنج! طوری بنویسین که مخاطب قبول کنه هم فروردینی بودن، هم زودرنج بودن چیزهای خاصی هستن که از عهده هر کسی برنمی یاد!!

3- هنرهاتون رو خوب پرزنت کنین، اگه یک بار رفتین استخر حتماً شناگر هستین، اگه یک بار تو عمرتون با پینت عکس ادیت کردین حتماً گرافیست هستین و اگه منزل دمبل دارین پس حتماً بادی بلدینگ کار هم هستین. فقط همه این هنرها رو انگلیسی بنویسین و دقت کنین که املای کلمات رو هم درست بنویسین چون ملت حسود فکر می کنن اگه نوشتن یک کلمه رو بلد نباشین لابد در اون زمینه اصلاً تخصصی ندارین.

4- در ادیت اسم تون دقت کنین، خیلی باید اسم رو خاص بنویسین، به طور مثال به نوشتن خاص گونه کلمه کامبیز دقت کنین: kambiizzz!!!

5- قبل از این که آشنایان و اقوام به خصوص زن داداش، باجناق و دیگر عناصر خبرکش خانواده شما رو شناسایی کنن بلاکشون کنین تا هیچ وقت نتونن شرح هنرنمایی های شما رو به دیگران اطلاع بدن.

6- بد نیست یکسری ژست های الکی پلکی هم بگیرین، به خصوص پلکی خیلی مهمه، به طور مثال بنویسین: این تنها پیج منه و بقیه اش فیکه! یا توهین= بلاک! اهل فالو بک نیستم! منو همین جوری که هستم بپذیرین وگرنه آنفالو کنین.

7- خب حالا وقت اون رسیده که بگیم چه عکس هایی بذارین، چه عکس هایی نذارین. فعلاً جا نداریم فردا بقیه آموزش رو ادامه می دیم، تا اون موقع لطفاً از تنها پیج اصلی من در اینستاگرام mostafa_saberee بازدید بفرمایید، محیطی سالم و به یادماندنی برای تمامی اعضای خانواده. کارت قرعه کشی هم نداریم.سید مصطفی صابری


ویدیو مرتبط :
سریال طنز عطسه(پیج فروشی!)