فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



1200 دانش آموز خراسان شمالی در المپیاد علمی شرکت کردند


عباس سعیدی روز شنبه در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: آزمون یاد شده که صبح امروز در شهرستان بجنورد و در سه پایه درسی علوم ریاضی، علوم تجربی و ادبیات برگزار شد 448 نفر در پایه علوم ریاضی ، 421 نفر در پایه ادبیات و بقیه هم در پایه علوم ریاضی بودند.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و شناسایی دانش آموزان مستعد و توانا اعلام و بیان کرد: زمینه سازی برای آشنایی و شرکت دانش آموزان در المپیادهای دوره دوم متوسطه و تقویت بنیه علمی و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری و آمادگی علمی برای ورود به مدارس خاص از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است.
خراسان شمالی با جمعیت 925 هزار نفری بیش از 160 هزار دانش آموز دارد که در دو هزار آموزشگاه زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
6003/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه المپیاد علمی دانش آموزی (90 علمی)