فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش «نبرد برای زندگی» فیلیپینی‌ها در شبکه افق


به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «نبرد برای زندگی» عنوان مجموعه مستندی است که به زندگی و کار در کشورهای مختلف البته در مناطقی که سختی‌های کار کردن بسیار زیاد هستند، می‌پردازد.

موضوع اصلی این مستند، مردمی هستند که با مشاغل سخت و کم‌درآمد در کشورهای فقیر برای بقا تلاش می‌کنند.

کار برای به دست آوردن درآمد در هر منطقه جغرافیایی متفاوت از دیگر بخش‌ها حتی در‌‌ همان کشور هم می‌تواند باشد؛ به‌همین دلیل امکان این امر وجود دارد که در یک شهر مردم به راحتی زندگی کنند اما در شهری دیگر که شاید فاصله زیادی هم با مکان اول نداشته باشد، گذران زندگی دشوار باشد.

مجمع‌الجزایر فیلیپین در قاره کهن آسیاکه از 7 هزار جزیره تشکیل شده، جمعیتی رو به فزونی دارد که البته بیشتر آنها تنها در 11 جزیره ساکن هستند.

بیشتر نقاط این کشور کوهستانی و زلزله خیزهستند؛ به‌طوری که 20 رشته‌کوه فعال آتشفشانی در این جزایر وجود دارد و اغلب سواحل فیلیپین توسط طوفان‌های شدید مورد تهدید قرار می‌گیرند.

این قسمت از مستند «نبرد برای زندگی» با موضوع شرایط سخت کار و امرار معاش در کشور فیلیپین، جمعه 25 دی ماه ساعت 22 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم در ساعت‌های 10. 30 و 15. 30 به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شبکه افق سراسری می شود