ستاد "ما، اصلاحات" در استان مرکزی تشکیل شد


رییس ستاد سما( ستاد ما، اصلاحات) این ستاد را فرصت مناسبی جهت انتخاب کاندیدای اصلح دانست.

نیما رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با بیان اینکه استان مرکزی سومین استان کشور است که این ستاد را تشکیل داده گفت: تا پیش از شروع رسمی تبلیغات کاندیداها این ستاد در همه استان‌های کشور شکل خواهد گرفت.

وی با این توضیح که ما از شخص خاصی حمایت نمی‌کنیم بلکه از اصول اصلاح‌طلبی حمایت خواهیم کرد، افزود: هماهنگ کردن کاندیداها و ستادهای اصلاح‌طلبان از برنامه‌های این ستاد در استان است.

رییس ستاد سما ادامه داد: سعی ما بر این است که با حمایت از اصول اصلاح‌طلبی و کمک به انتخاب کاندیداهای اصلح‌ مجلسی قوی داشته باشیم که بتوانیم گام مؤثری در جهت توسعه کشور برداریم.

رحیمی با بیان اینکه ما در همه استان از تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: "سید سجاد میری"، "مرتضی فراهانی"، "تورج پوراحمدی"، "ایمان فراهانی"، "امین آخوندی"، "محمد براتی" و "موحد اصولی" اعضای این ستاد در استان مرکزی هستند.

وی با بیان اینکه اولین بیانیه ستاد منتشر شده است، متن بیانیه را به این شرح عنوان کرد: استان مرکزی زادگاه دانشمندان و اندیشمندان و بزرگ‌مردانی همچون پروفسور حسابی و امیرکبیر و قائم مقام فراهانی و... بوده است که مطرح‌ترین این اشخاص بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) بود، وظیفه ذاتی مردم و دانشجویان و جوانان اصلاح‌طلب و روشنفکر جامعه این است که از انحرافات و زیاده‌روی‌ها جلوگیری کرده و با هشدار و انتقادات خود جامعه را آگاه سازند.

جوانان ایرانی بی‌گمان در تاریخ معاصر این کشور تاثیرگذار بوده و برای اصلاح امور در وطن‌مان سعی و تلاش فراوان می‌کنند. جا دارد از تاثیر شگرف دانشگاه به عنوان یک نظام فکرساز یاد کنیم و خاطرمان باشد که مبداء همه تحولات دانشگاه است.

شعار اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو مجلس "امید و آرامش، رونق اقتصادی" است و امید داریم با توجه به شعار فوق و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اصرار ایشان به شرکت حداکثری ملت ایران در انتخابات و فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که می‌فرمایند نگذارید "حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد"، شاهد انتخابات شایسته و در خور ملت فهیم ایران و استان مرکزی باشیم.

امید داریم که با الطاف الهی و تلاش‌های سما کاندیداهای اصلح در صحن مجلس حاضر شوند و شاهد مجلسی قوی، متعهد و تاریخ‌ساز باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟