ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گسترش تبریز جای سپاهان را در رتبه پنجم گرفت


به گزارش ایرنا، در روز نخست هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران شاگردان فراز کمالوند در گسترش فولاد تبریز میزبان سپاهان اصفهان بوده و در پایان به برتری یک بر صفر دست یافتند.
گسترس تبریز که در این فصل نتایج مناسب کسب کرده است با رقم زدن این برتری 20 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 3 در رتبه پنجم قرار گرفت.
سپاهان اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر باشگاه های ایران که چندی قبل ایگور استیماچ اهل کرواسی را جایگزین حسین فرکی کرد، با قبول این شکست با 20 امتیاز و تفاضل مثبت 2 به رتبه ششم سقوط کرد تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد.
تک گل این دیدار در دقیقه 15 به ثمر رسید که پاس روبه جلوی داریوش شجاعیان که این فصل عملکرد مناسبی در جناح چپ گسترش فولادتبریز داشته است به شهرام گودرزی است تا این مهاجم ریزنقش دروازه سپاهان اصفهان را باز کند.
این گل ارزشمند تا پایان باقی ماند تا گسترش فولاد در این فصل همچنان نتایج بهتری را نسبت به تراکتورسازی دیگر نماینده تبریز از خود برجای بگذارد.
ترکیب گسترش فولاد:
گئورگی گئورگیف، سیدامید نظامی پور، مگنو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمدامین درویشی (یوسف سیدی)، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان(امیر کریمی)، مصطفی اکرامی.
ترکیب سپاهان اصفهان:
رحمان احمدی، حبیب گردانی، سیدهادی عقیلی، حسین پاپی، رسول نویدکیا(حسین فاضلی)، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، فوزیل موسی اوف، مهدی شریفی(وحید نجفی)، وریا غفوری، محمد روشن دل(امین جهان عالیان).
ورزشی**3783**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان