ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقانلو، کمرانی و مهدوی امشب به کره جنوبی سفر می‌کنند


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی مشترک مربیان و داوران بازی‌های المپیک ریو 2016 از روز پنجشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) به مدت 4 روز به میزبانی «تکواندووان» در شهر «موجو» کره جنوبی برگزار می‌شود و مربیان و داوران قضاوت‌کننده در المپیک ریودوژانیرو 2016 در این کلاس حضور خواهند داشت.

این اردوی مشترک با هدف هماهنگی بیشتر بین داوران و مربیان و همچنین آموزش آخرین تغییرات قوانین به دو صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. از برنامه‌های این اردو می ‌توان به آشنایی مربیان با قوانین مسابقات ریو، جلسات پرسش و پاسخ، کلاس‌های آنالیز مبارزات، معرفی محصولات جدید و مورد تایید فدراسیون جهانی، نحوه سیستم امتیازدهی در بازیهای ریو (مخصوص مربیان)، اطلاعات خدمات پزشکی و آموزش مبارزه با دوپینگ، مدیریت بازی و شبیه سازی سیستم امتیاز دهی (مخصوص داوران)، شبیه سازی بازیهای المپیک و گزارش پیشرفت کار در المپیک ریو 2016 و جلسه مشترک اعضای شورای فدراسیون جهانی با داوران و مربیان، اشاره کرد.

به همین منظور بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان و همچنین حافظ مهدوی داور بین المللی تکواندو کشورمان برای حضور در این کلاس امشب (سه شنبه) ساعت 22:20 راهی «موجو» کره جنوبی می‌شوند و 21 اردیبهشت‌ماه به ایران بازخواهند گشت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده، 4 سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب کرده است.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
سفر به کره جنوبی