فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیام رئیس سازمان سینمایی به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در متن پیام حجت الله ایوبی آمده است: «به نام خداوندی که سخن را آفرید و به شکوه کلام سوگند یاد کرد. هزاران سال فرهنگ و تمدن، هزاران هزار دیوان شعر و ادب، قرن ها مقاومت و پایداری و هزار سال هنرِ کتاب جلوه گر شد در جامه «سخن». مردان کار آزموده عرصه کلام، آرش گون، زه سخن از کمانِ عقلانیت ایرانی کشیدند.»
در ادامه این متن آمده است: « تیرِ سخن دل تیرگی ها و بدگمانی ها را درید و «کلمه» بر درفش پیروز شد. این پیروزی را مرهون مردانِ با تدبیر این روزگاریم و پیشکش می کنیم افتخار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به سفیران سخن و پاسداران و شهیدان حرم.»
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری امروز 11 بهمن در تالار وحدت افتتاح و تا از فردا 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9246**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چهارمین ویژه برنامه آپاراتچی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر