سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان‌بندی طرح رجیسترینگ گوشی اعلام شد


معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از آغاز ثبت IMEI گوشی‏های در دست مردم و وارداتی از ۱۵ مهرماه خبر داد و گفت: در مرحله بعد گوشی‏هایی که به‏ طور رسمی وارد نشده‏اند، دیگر فعال نخواهند شد.

دنیای اقتصاد/ معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از آغاز ثبت IMEI گوشی‏های در دست مردم و وارداتی از ۱۵ مهرماه خبر داد و گفت: در مرحله بعد گوشی‏هایی که به‏ طور رسمی وارد نشده‏اند، دیگر فعال نخواهند شد.

سیدعلی‏رضا گلستانی آخرین وضعیت اجرای دوباره طرح رجیستری گوشی موبایل در کشور را اعلام کرد. معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه اجرای دوباره طرح رجیستری دارای فازبندی است، اظهار کرد: فاز نخست تهیه بانک اطلاعاتی ازIMEI گوشی‏های موجود است که بر این اساس از 15 مهرماه جاری گوشی‏هایی که از مبادی قانونی گمرکی وارد شده‏اند و وارد می‏شوند IMEIاین گوشی‏ها در گمرک می‏شود.

وی ادامه داد: همچنین IMEI گوشی‏هایی که در دست مردم است نیز از طریق سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات در حال ثبت شدن است. گلستانی افزود: مرحله بعدی فعال نشدن گوشی‏هایی است که به‏صورت رسمی وارد نشده‏اند و درباره زمان اجرای این مرحله هنوز تصمیم نهایی اعلام نشده است.


ویدیو مرتبط :
اعلام زمان ظهور امام زمان(عج)