ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت غایبان و تداوم بیماری احمدزاده/ نوراللهی اختصاصی تمرین کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 در ورزشگاه درفش‌فر آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

بازیکنان پرسپولیس حدود 30 دقیقه در سالن بدنسازی وزنه زدند و به کارهای نرمشی و کششی پرداختند.

* باشگاه پرسپولیس با کمک یک گروه فیلمسازی مشغول ساخت یک مستند از تیم فوتبال پرسپولیس است و در همین راستا امروز برخی از بازیکنان این تیم به همراه برانکو ایوانکوویچ مقابل دوربین این برنامه رفته و به صحبت کردن پرداختند.

* لوکا ماریچ و رامین رضاییان که در تمرین دیروز عصر غایب بودند امروز در تمرین شرکت داشتند.

* ماریچ ابتدا دقایقی همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد اما با اعلام مربیان تیم به دویدن اختصاصی دور زمین مشغول شد.

* احمد نورالهی بازیکن تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نتوانست به اردوی تیم ملی امید در بندرعباس برود در تمرین امروز همراه با فیزیوتراپ پرسپولیس به نرم‌دوی دور زمین پرداخت. نوراللهی بعد از چند دور دویدن برای انجام فیزیوتراپی به رختکن رفت.

*فرشاد احمدزاده که علاوه بر محرومیت از بازی با پدیده دچار سرماخوردگی هم شده در تمرین امروز شرکت نداشت.

* سه دروازه‌بان تیم پرسپولیس در دقایقی از تمرین امروز تمرینات اختصاصی را زیرنظر ایگورپانادیچ انجام دادند.

* ابتدای تمرین امروز پرسپولیسی‌ها زدن گل با ضربه سر بود که در این بخش بازیکنان با دست توپ را با دست و برای هم‌تیمی خود پرتاب می‌کردند و بازیکنان باید با ضربات سر توپ را تبدیل به گل می‌‌کردند. پیش از این تمرین بازیکنان پرسپولیس زدن توپ به سمت چارچوب را با پا انجام می‌دادند.

* تنها 11 تماشاگر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند تا تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کنند.

* بازیکنان پرسپولیس در قسمتی از زمین به تمرینات هوازی و زدن استارت‌های کوتاه و سرعتی پرداختند.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس امروز با تیپی یک دست قرمزپوش در تمرین حاضر شد و جالب اینجاست که لباسی بر تن مربی پرسپولیس بود که دقیقا سه دروازه‌بان این تیم در تمرین به تن داشتند.

* در بخش دیگری از تمرین امروز برانکو بازیکنان تیمش را به دو تیم 8 و 10 نفره تقسیم کرد که بازیکنان باید با تاکتیکی که برانکو در نظر داشت توپ را به سمت دروازه می‌بردند. در این بخش برانکو بارها با فریاد از بازیکنان می‌خواست که تا تمرین را دقیقا آنطور که مدنظر وی است انجام دهد.

* رامین رضاییان مدافع تیم پرسپولیس امروز با اتومبیل جدید و گرانقیمت خود به محل تمرین آمده بود که بازیکنان بابت اتومبیل وی با او به شوخی می‌پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه ثامن مشهد میهمان پدیده خواهد بود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/CEKOS3


ویدیو مرتبط :
آموزش تمرین دایره ای محمود احمدزاده