فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94


فال و طالع بینی امروز شما در روز 2 شنبه 12 بهمن 94 . کائنات امروز روز تولد شما چه چیزی را پبش بینی میکند؟!

فال روز متولدین فروردین:

خیلی هیجان زده هستید و هر چه در سرتان می چرخد را می خواهید به زبان بیاورید. اما بد نیست کمی بیشتر روی خود و رفتارتان کنترل داشته باشید. وعده های بیهوده دادن جز اینکه چهره شما را خراب م یکند، نتیجه دیگری ندارد. سعی کنید به جای زیاد حرف زدن، حرف های دیگران را بشنوید. اگر خیلی دوست دارید خودتان را توصیف کنید، با کمی سیاست این کار را انجام دهید. لازم نیست همه در مورد همه چیز شما بدانند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

از امروز از لحاظ سلامتی و اوضاع فیزیکی حالتان بسیار بهتر خواهد شد. نگرانی اقتصادی که ذهنتان را درگیر کرده راه حل بسیار ساده ای دارد. به جای حرف زدن با واسطه ها خودتان به طور مستقیم با فرد مورد نظرتان صحیلت کنید. امروز روز بسیار پرمشغله ای در پیش دارید، با این حال اصلا دلتان نمی خواهد کارهای تکراری انجام دهید و نیاز به ایجاد تغییر در روند تکراری و همیشگی کارهایتان دارید. بد نیست برای ایجاد این تغییر از مسیر تازه ای به محل کارتان بروید و یا ترتیب انجام کارهایتان را کمی پس و پیش کنید. اگر با شخصی برای بار اول دیدار کرده اید ولی به هیچ عنوان از او خوشتان نیامده است چرا برای بار دوم خودتان را به زحمت می اندازید؟

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر: از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا” تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر:  خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

فال حافظ امروز متولدین آبان :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. امروز ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه ها رفت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال ها و ایرادهای مداومی که از شما می گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت های دیگران باعث ناراحتی و نا امیدی شما از زندگی تان می شوند به صحبت هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی تان را اداره کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بیا که رایت منصور پادشاه رسید***نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت***کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تعبیر: شما پیروز می شوید و خبر بسیار خوبی نزدیک است که شما را به حد کمال می رساند و حق خودتان را می گیرید، به شرط اینکه در کارتان قاطع باشید و غفلت نکنید. به حضرت مهدی(ع) توکل کنید. مواظب اطرافیان باشید. خوابتان نبرد زیرا کسانی در کمینتان نشسته اند تا شما را به انحراف بکشانند.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 12 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

امروز سعی کنید همه کا را با هم انجام ندهید. امروز زندگی اجتماعی شما بسیار شلوغ است و برای آماده شدن برای رسیدن به جاهایی که دعوت شده اید کلی وقت لازم دارید، علاوه بر این کارهای معمول روزانه را نیز باید انجام دهید و این شما را کمی آشفته می کند و نمی دانید به کدام طرف باید بدوید. آرامش خودتان را حفظ کنید. در وهله اول وظایف روزانه خود را در اولویت قرار دهید. کار شما باید همیشه اولویت اولتان باشد. اگر در بحث هایی که دارید به جای تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران حرف دلتان را بزنید خیلی راحت تر مشکلاتتان حل خواهند شد. زیاد به خودتان سخت نگیرید و همراه با دوستان نزدیکتان و کسانی که دوست دارید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.


ویدیو مرتبط :
جلسه پرسش و پاسخ، دوشنبه 92/12/12