معرفی بدترین سریال های سال 2015 + تصاویر


بدترین سریال های سال 2015

سال 2015 رو به پایان است و مراسم انتخاب بهترین های سینما و تلویزیون و سریال ها در حال انجام است ، اما در اقدامی غیرمنتظره ورایتی لیست بدترین سریال های سال 2015 را اعلام کرد که در ادامه می بینید.

در کنار تمام مراسمی که در انتهای سال میلادی ، برترین های سینما و تلویزیون را انتخاب می کنند، این بار ورایتی در اقدامی بی سابقه بدترین مجموعه های تلویزیونی سال 2015 را معرفی کرده که تعدادی از ساخته های مطرح امسال در میان آنها دیده می شوند. البته باید به این مسئله توجه کرد که به طور مثال انتخاب « کارآگاه حقیقی » به عنوان بدترین مجموعه امسال از دید کارشناس ورایتی، تنها به سطح کیفی پایین آن ارتباط نداشته و ناامیدی مخاطب ها تاثیر بسیاری روی این انتخاب داشته است.

کارآگاه حقیقی

بدترین سریال های سال 2015 ، بدترین سریال ، بدترین سریال های سال 2015

بعد از فصلی به یادماندنی برای کارآگاه حقیقی و موفقیت بزرگ شبکه اچ بی او در استفاده از ستاره های سینمایی همچون متیو مک کاناهی و وودی هارلسن بسیاری انتظار داشتند که فصل دوم این مجموعه باز هم به روند خوب ادامه دهد اما نهایتا اینگونه نشد.

بعد از جدا شدن کارگردان این مجموعه نه تنها کارآگاه حقیقی در این زمینه افت چشمگیری کرد بلکه از لحاظ داستانسرایی و شخصیت پردازی نیز ضعف خود را به وضوح نشان داد. کارآگاه حقیقی نه تنها از لحاظ آمار بیننده افت شدیدی کرد بلکه با توجه به کاهش کیفیت به خصوص در زمینه داستان، آینده مجموعه اچ بی او را وارد هاله ای از ابهام کرد. هنوز مشخص نشده که آیا فصل سوم این مجموعه ساخته می شود یا نه.

دکتر کن

انتخاب بدترین سریال های سال 2015 ، بدترین سریال های سال 2015 ، برترین های سینما و تلویزیون

بعد از موفقیت مجموعه فیلم های خماری، چهره ای همچون کن ژیانگ که سابقه آنچنانی در سینمای هالیوود نداشت به یکباره در میان طرفداران آثار کمدی تبدیل به چهره ای محبوب شد. ژیانگ امسال با سیتکام دکتر کن به شبکه فاکس برگشت تا داستان دکتری عجیب را روایت کند اما در نهایت موفق به این کار نشده و با دریافت متوسط امتیاز 26 از دید منتقدها تبدیل به شکستی کامل شد.

ترس از مرده های متحرک

معرفی بدترین سریال های سال 2015 ، برترین های سینما و تلویزیون ، مجموعه های تلویزیونی

ای ام سی چند سالی است که با پخش مرده های متحرک شرایط خوبی را به خصوص از نظر جذب مخاطب پشت سر می گذارد. در حال حاضر این مجموعه به عنوان اصلی ترین برنامه ای ام سی شناخته می شود و محبوبیت بالای آن باعث شد شرایط برای ایجاد مجموعه ای جانبی با عنوان ترس از مرده های متحرک فراهم شود.

هر چند ساخته جدید ای ام سی توانست مخاطب های همیشگی مرده های متحرک را جذب کند اما در عمل از لحاظ کیفی حرفی برای گفتن ندارد.

سقوط آسمان ها

اقدام جالب ورایتی و انتخاب بدترین سریال 2015 ، مجموعه های تلویزیونی ، کارشناس ورایتی

بعد از انتظاری پنج ساله بالاخره طرفداران ژانر علمی تخیلی توانستند آخرین فصل سقوط آسمان ها را تماشا کنند. مجموعه تلویزیونی ساخته شده توسط استیون اسپیلبرگ که طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده بود در آخرین فصل خود عملکرد به شدت ضعیفی را از خود به نمایش درآورد و به خصوص با پایان داستانش اکثر مخاطب هایش را ناامید کرد.

صعود تگزاس

بدترین سریال های 2015 انتخاب شدند. ، کارشناس ورایتی ، سریال کاراگاه حقیقی

جنگ های داخلی آمریکا و ارتباط مستقیم آنها با تگزاس امسال تبدیل به سوژه ای مهم برای شبکه هیستوری شد تا با ساخت مجموعه ای 10 ساعته باز هم مخاطب های داستان های تاریخی آمریکا را به خود جلب کند اما نه تنها موفق به این کار نشد بلکه یکی از بدترین مجموعه های تاریخ شبکه را رقم زد. صعود تگزاس با متوسط امتیاز 50 تبدیل به یکی از ضعیف ترین مجموعه های کوتاه شبکه هیستوری شد. 

معرفی بدترین سریال های سال 2015 + تصاویر


ویدیو مرتبط :
بدترین تصادف سال 2015 توسط خودم