ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی آرسنال از بازی کین برای تاتنهام عصبانی است


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 09:58

سرمربی آرسنال از بازی کین برای تاتنهام عصبانی است

مهر/ هری کین که زمانی جوان‌ترین بازیکن آرسنال بود، حالا برای تاتنهام بازی می‌کند و سرمربی آرسنال می‌گوید از این مساله عصبانی است.
آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال تایید می‌کند از این که می‌بیند هری کین به جای بازی برای آرسنال برای تاتنهام بازی می‌کند، عصبانی می‌شود.
این بازیکن انگلیسی یک سال در باشگاه جوانان توپچی‌های لندن بازی کرد و به عنوان جوان‌ترین بازیکن این تیم، در ۱۱ سالگی راهی تاتنهام شد.
ونگر که از سابقه کین برای آرسنال اطلاع نداشت و این را به تازگی در یک روزنامه خواند، می‌گوید: خیلی تصادفی این را فهمیدم و بعد آدم کمی عصبانی می‌شود، وقتی می‌بیند چنین بازیکنی از تیم رفته است.
سرمربی فرانسوی آرسنال افزود: اما خوب یک پسر بچه ۹ ساله معمولا آرام و قرار ندارد و بازیکنانی هم بوده‌اند که از تاتنهام به آرسنال آمده‌اند. معمولا شغل پدر و مادر بچه‌ها باعث می‌شود تا آنها هم از این تیم به آن تیم بروند.
ونگر افزود: اینکه کین تا کجا می‌تواند پیشرفت کند، نمی‌دانم. اما می توانم بگویم وی بازیکنی عالی خواهد شد. فکر می‌کنم همه کیفیت‌های لازم برای یک بازیکن عالی را دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل های بازی بورنموث 1 - 5 تاتنهام (هت تریک هری کین)