نقش رسانه‌ها در تولید و فروش خودرو در کشور


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 12:10

نقش رسانه‌ها در تولید و فروش خودرو در کشور

پرشین خودرو/ مدیر ارتباطات شرکت خودروسازی راین اعتقاد دارد موثرترین مولفه یک شرکت صنعتی به خصوص خودروسازی واحد ارتباطات و در واقع P.R آن مجموعه است.
امید رضا طالشیان در نشست تخصصی "رسانه و خودرو" که یکی از برنامه های جنبی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بود، گفت: تصور می کنم در ایران این روابط عمومی شرکت ها هستند که اصلی ترین نقش را در موفقیت یک شرکت ایفا می کنند به همین خاطر معتقدم می بایست رسانه ها و روابط عمومی شرکت ها تعامل تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.
این مقام مسئول در شرکت خودروسازی راین که سابقه تولید محصولات هیوندای را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: همیشه گفته ایم مردم از طریق بیلبوردها و در مجموع تبلیغات خیابانی خودرو خریدرای نمی کنند و برای خرید یک خودرو قدر مسلم به رسانه ها رجوع می کنند و از آن طریق اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورده و دست به انتخاب برای خرید یک خودرو می زنند.
طالشیان توضیح داد: کسی نمی تواند نقش پر رنگ رسانه ها را در عرصه صنعت کشور انکار کند؛ آنها اگر بخواهند می توانند موجب رشد صنعت شوند و یا حتی رکود آن را باعث شوند پس به عقیده من تعامل و همکاری سازنده خودروسازان و رسانه ها می تواند تحرک بخش صنعت و خودرو در کشور باشد.
وی در پایان نقش رسانه های اجتماعی در فضای مجازی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این بازار پر رقابت و پر رقیب (نسبت به گذشته) احترام گذاشتن به نظر مردم که به طور یقین تاثیر گرفته از رسانه های مجازی و نشریات کثیر الانتشار است می تواند به بهبود سلیقه مردم در خرید کمک شایانی کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تولید خودرو کشور از ۴۴۰ هزار دستگاه گذشت