ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شعار عقاب آسیا در غیبت عابدزاده


شعار عقاب آسیا در غیبت عابدزادهآی اسپورت/ در فاصله چهار ساعت مانده به دیدار پرسپولیس - راه‌آهن نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و برای آغاز دیدار تیم محبوب‌شان لحظه‌شماری می‌کنند.
* هواداران پرسپولیس از ساعت 10 صبح اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند. اکثر تماشاگرانی که زودتر به ورزشگاه رسیده بودند در قسمت جایگاه و روبه‌روی جایگاه طبقات اول و دوم مستقر شدند. در حقیقت این دو قسمت طبقات اول و دوم زودتر از سکوهای دیگر پر شدند.
* با وجود اینکه قسمت سکوهای هواداران استقلال کاملاً خالی است، اکثر هواداران ترجیح می‌دهند راهی طبقه دوم ورزشگاه شوند.
* آفتاب شدید باعث شده تماشاگران از چترها و کلاه‌های خود استفاده کنند.
* سرود قهرمانی بارها از سوی هواداران در چند ساعت اخیر سر داده شده است و همچنان این روند ادامه دارد.
* خبرنگاران حاضر در ورزشگاه همچنان پیگیر این هستند که بدانند از بین سوشا و لوبانف در نهایت چه کسی از دروازه پرسپولیس حراست خواهد کرد و در جایگاه در این مورد با یکدیگر صحبت می‌کنند.
* با توجه به اینکه اکثر تماشاگران قبل از ظهر خودشان را به ورزشگاه رساندند در حال حاضر اطراف ورزشگاه ترافیک زیادی دیده نمی‌شود و هواداران نسبت به یک ساعت پیش خیلی راحت‌تر وارد محل برگزاری دیدار پرسپولیس - راه‌آهن می‌شوند.
* با هماهنگی مسئولان سازمان لیگ برای هواداران درون ورزشگاه موسیقی‌های مختلف پخش می‌شود.
* شایعه حضور احمدرضا عابدزاده یک لحظه در ورزشگاه پیچید به‌طوری که یکباره هواداران پرسپولیس شعار عقاب آسیا را سر دادند، اما خبری از حضور وی نبود.

* اکثر هواداران پرسپولیس لوگوی این باشگاه را که به صورت موزائیک از سوی اسپانسر باشگاه در اختیارشان قرار داده شده است، در دست دارند.

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
خداحافظی عقاب آسیا(احمدرضا عابدزاده)