سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش قابل انعطاف زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از راه می‌رسند


تماشا کنید/ گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش قابل انعطاف زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از راه می‌رسندفارنت/ ال‌جی تاکنون دو گوشی از سری G Flex خود را عرضه کرده است اما قابلیت انعطاف در این دو گوشی ویژگی جدیدی را به تجربه کاربر اضافه نمی‌کند. اما در آینده نزدیک شامل گوشی‌هایی خواهید بود که یک روش تعامل با آن‌ها خم کردن صفحه به جلو یا عقب خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر زیر و ویدئو مشاهده می‌کنید خم کردن صفحه‌نمایش به جلو یا عقب می‌تواند به عنوان یک جسچر با تشخیص میزان انحنا برای ورق زدن صفحات یک کتاب الکترونیکی و یا بازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. گوشی هوشمند ReFlex که یک نمونه آزمایشی متعلق به دانشگاه Queens محسوب می‌شود بیش از هر زمان دیگری به تولید نهایی نزدیک شده است. ReFlex از یک صفحه‌نمایش OLED با وضوح 720p ساخت ال‌جی استفاده می‌کند که فعلاً براساس اندروید 4.4 کیت‌کت کار می‌کند و درایورها و قطعات آن نیز در دو طرف صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند.

با استفاده از موتورهای لرزشی دقیقی که در این گوشی قرار داده شده می‌توانید ورق زدن صفحات یا پرتاب پرندگان با تیروکمان را با دستانتان “احساس” کنید. به گفته مدیر این پروژه Roel Vertegaal با این فناوری قادر هستید بدون این‌که نگاه کنید بدانید در کجای یک پرونده یا کتاب هستید.


لینک تماشای ویدئو


این تیم قصد دارند تا دستگاه جدیدشان را در کنفرانس تعامل انسان و کامپیوتری که امروز در هلند برگزار می‌شود به نمایش گذاشته و اعتقاد دارند این گوشی تا کمتر از 5 سال دیگر به صورت عمده و برای مشتریان وارد بازار خواهد شد.


منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر LG G Flex