سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ تصاویر جدید از گوشی گلکسی S7 لو رفت


در حالی که قبلا تصاویری از رندرهای گوشی گلکسی S7 منتشر شده بود، امروز هم تصاویر جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند به‌بیرون درز کرده که محصول جدید سامسونگ را داخل کاورهای محافظ به‌نمایش در می‌آورند.

دیجی کالا/ در حالی که قبلا تصاویری از رندرهای گوشی گلکسی S7 منتشر شده بود، امروز هم تصاویر جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند به‌بیرون درز کرده که محصول جدید سامسونگ را داخل کاورهای محافظ به‌نمایش در می‌آورند.

کلید خانه در گوشی گلکسی S7 تغییر کرده و به حالت مستطیلی درآمده است.
با توجه به این تصاویر مشخص شده که شکل دکمه‌ی خانه در گوشی Galaxy S7 تغییر کرده و به شکل مستطیل درآمده است. همچنین یک دکمه‌ی جداگانه برای عکاسی با دوربین روی این گوشی مشاهده می‌شود. دکمه‌های تنظیم صدا هم در سمت چپ این محصول قرار گرفته‌اند.

در این تصاویر مشخص شده که سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار جدید خودش را در دو مدل راهی بازار کند. مدل «پلاس» (Plus) به مدل معمولی S7 شباهت دارد و برای آن از یک صفحه نمایش ۶ اینچی استفاده شده است. در این گوشی پورت micro USB و ورودی هدست مشاهده می‌شود.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ به‌بیرون درز کرده است. این گوشی همانند گلکسی S6 در دو مدل راهی بازار خواهد شد و به احتمال زیاد دوربین آن هم با کیفیت‌تر خواهد بود. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش حساس به‌فشار بهره می‌برد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گوشی گلکسی S7 Edge نسخه‌ی المپیکی سامسونگ