ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده: بازی های این فصل رایگان است


افشارزاده: بازی های این فصل رایگان استکاپ/ سرپرست باشگاه استقلال گفت: من و طاهری نیز به عنوان مدیران استقلال و پرسپولیس نظرات خود را درباره نحوه صحیح بلیت فروشی ارائه کردیم.
بهرام افشارزاده در رابطه با جلسه امروز درباره بلیت فروشی در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه خوبی را برگزار کردیم و امیدواریم تصمیماتی که گرفته شد، به سود هواداران فوتبال باشد. در این جلسه برخی از نمایندگان سازمان لیگ و تاج حضور داشتند و حسنی خو نیز از سوی وزارت ورزش در جلسه حاضر بود. من و طاهری نیز به عنوان مدیران استقلال و پرسپولیس نظرات خود را درباره نحوه صحیح بلیت فروشی ارائه کردیم.
وی افزود: باشگاههای استقلال و پرسپولیس در این جلسه درخواست کردند از سال آینده بلیت فروشی به عهده خود این 2 باشگاه باشد و بتوانند درآمدزایی لازم را انجام دهند. قرار شد در هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیماتی که گرفتیم، نهایی شود.
سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه بازیهای پیش روی تیمش رایگان خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: بازیهای آینده ما تا پایان فصل همانطور که اعلام کردیم، رایگان است. این تصمیم برای فصل آینده گرفته خواهد شد تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.
افشارزاده در پایان درباره اختلاف مظلومی و صالح اظهارنظری نکرد و گفت: من در این باره صحبت نمی کنم چون دقیقا خبر ندارم که چه اتفاقی رخ داده است.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
Gift Card رایگان و جم رایگان بازی Clash of Clans ! جدید