احتمال خروج فیلم «گاهی» از گردونه رقابت در جشنواره فجر


احتمال خروج فیلم «گاهی» از گردونه رقابت در جشنواره فجرمهر/ تهیه کننده «گاهی» که جزو فیلم های بخش «هنر و تجربه» جشنواره فیلم فجر است، اعلام کرد در صورت کامل نشدن روند تدوین، این فیلم در جشنواره حضور نخواهد یافت.
امیر پورکیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «گاهی» درباره اینکه احتمال دارد این فیلم به بخش «هنر و تجربه» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نرسد به خبرنگار مهر گفت: به دلیل مشکلات و مسائل پیش آمده در تدوین و عقب ماندن از برنامه ریزی برای کامل شدن فیلم، احتمال دارد این اثر سینمایی به جشنواره فیلم فجر نرسد و ما نمی‌خواهیم کیفیت را فدای حضور در جشنواره کند.
وی ادامه داد: تا زمانی که فرصت تحویل نسخه نهایی فیلم به جشنواره باقی است روی تدوین کار خواهیم کرد، اما در نهایت اگر به مطلوب مورد نظر دست پیدا نکنیم از حضور در بخش «هنر و تجربه» این دوره از جشنواره انصراف خواهیم داد.
تهیه کننده فیلم تجربی «گاهی» با اشاره به اینکه این فیلم از جهت محتوا و ساختار باید اثری بی اشکال از آب در آید، گفت: علاوه بر دیده شدن این فیلم در سینمای ایران که جزو افتخارهای ما است، نگاهی هم به حضورهای جهانی داریم چراکه برای اولین بار است در یک فیلم دوربین حذف شده و به جای آن بازیگران در قالب سلفی از خود فیلم می گیرند.
پورکیان در پایان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هفته آینده باید فیلم «گاهی» را روی «DCP» بکشیم و برای تحویل دادن به دبیرخانه جشنواره آماده کنیم اما به دلیل کامل نشدن مراحل تدوین ممکن است نتوانیم فیلم را آماده کنیم بنابراین احتمال دارد فیلم «گاهی» به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نرسد.
«گاهی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا رحمانی است و فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند، آزاده صمدی، عاطفه نوری، ایمان افشاریان در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.
داستان فیلم «گاهی» درباره سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر