ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رفیعی: بختیار رحمانی بهتر از من بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سروش رفیعی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات انتخاب شد، گفت: به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم و خوشحالم که هر سه تیم ایرانی شروع خوبی داشتند.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز همه ما بهترین بودیم و شاید من بهتر از همه بودم، اما همه بازیکنان ما و مخصوصاً بختیار رحمانی جزو بهترین بازیکنان زمین بودند. 90 دقیقه بازی کردم و به این دلیل به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم، اما بختیار بهتر بود. همه ما برای موفقیت تراکتورسازی و فوتبال ایران تلاش کردیم و مقابل تیمی بازی کردیم که تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بهترین مهاجمان آسیا را در اختیار داشت. آنها خط هافبک و دفاع خوبی هم داشتند، اما ما روز خوبی داشتیم، خوب تمرین کرده بودیم و دستورات کادرفنی را خوب اجرا کردیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم دو سه گل دیگر بزنیم.

هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستیم با کمک بچه‌ها و هواداران به پیروزی خوبی برسیم و یکی از دلایل پیروزی ما حضور خوب هواداران بود. تیم ما تیمی است که روی زمین خوب کار می‌کند و امروز به دلیل کیفیت زمین نتوانستیم تمام توانایی‌مان را نشان بدهیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز کیفیت‌مان را نشان دهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بختیار رحمانی