ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: اتفاق مربوط به پنالتی را درون خودمان حل می‌کنیم


برانکو: اتفاق مربوط به پنالتی را درون خودمان حل می‌کنیمتسنیم/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه چه کسی پنالتی بزند یک مسئله خوانوادگی است و آن را در بین خودمان حل می‌کنیم.
کسب دومین تساوی پرسپولیس مقابل تیم‌های اصفهانی برای برانکو ایوانکوویچ ناراحت کننده بوده است. سرمربی پرسپولیس دوست داشت در دور برگشت از رقابت‌های لیگ انتقام شکست دور رفت را از تیم‌های اصفهانی بگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا برانکو این‌روزها ناراحت‌ترین فرد باشد.
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با وجود اینکه به گفته خودش چندان روی فرم نبود به سوالات پاسخ داد.
پرسپولیس با وجود ارائه یکی از بهترین‌ بازی‌های خود نتوانست ذوب‌آهن را شکست داده و انتقام دو شکست قبلی را از این تیم بگیرد.
بله ما هر کاری که برای پیروز شدن در این بازی لازم بود را انجام دادیم و به معنای واقعی بدشانس بودیم. در حال حاضر جز اینکه تاسف بخوریم، کاری نمی‌توانیم بکنیم. بابت این تساوی خیلی ناراحتم اما باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده امتیاز از دست ندهیم.
در بازی با ذوب‌آهن برای یازدهمین بار ضربه پنالتی از دست دادید! برای حل این معضل چه راهکاری اندیشیده‌اید؟
ما بارهای روی این ضربات تمرین کرده و می‌کنیم و جز این کاری نمی‌توان کرد.
اینکه در تمرینات قرار می‌شود محسن بنگر پشت ضربات پنالتی بایستد اما در بازی به یکباره کمال کامیابی‌نیا با خواهش ضربه را می‌زند، ایراد نیست؟
این مسائلی است که باید در بین خودمان حل شود. قرار نیست مسائل خانوادگی را رسانه‌ای کنیم.
شاید اگر بنگر پنالتی را می‌زد الان 3 امتیاز شیرین کسب کرده بودید؟!
شاید این اتفاق افتاده بود شاید هم بنگر هم نمی‌توانست توپ را گل کند. به هر حال با اما و اگر نمی‌شود چیزی را به اثبات رساند.
بنسون در دو بازی اخیر پرسپولیس نیمکت‌نشین بوده است. آیا این موضوع به انتقال این بازیکن به تیم دانمارکی که در روز آخر نقل و انتقالات اروپا منتفی شد، برمی‌گردد؟
نه ربطی به این قضیه ندارد. شما هم اگر طارمی و علیپور را در اوج آمادگی در اختیار داشتید آنها را به بنسون ترجیح می‌دادید.
در هفته نوزدهم همه مدعیان به غیر از استقلال خوزستان، مقابل حریفان خود متوقف شدند اما باز هم پرسپولیس نتوانست فاصله خود را با صدر جدول کم کند!
بله متاسفانه باز هم این فرصت خوب را از دست دادیم و امیدوارم در پایان فصل حسرت این روز‌ها را نخوریم. البته ما هیچ وقت نباید توجهی به دیگر نتایج لیگ داشته باشیم و در هر بازی به دنبال 3 امتیاز باشیم. اگر کار خودمان را به خوبی انجام دهیم آن وقت به صدر جدول هم خواهیم رسید.
از عملکرد لوبانف در دو بازی اخیر رضایت دارید؟
اجازه دهید در مورد بازیکن خاصی صحبت نکنم و در یک فرصت دیگر به سایر سوالات جواب بدهم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اتفاق جالب در پنالتی اول هلند