سلطانی مهر: ایران پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد/ نماینده کشورمان در فوتبال اروپا می شوم


هافبک تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گفت: ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با حریفان سختی هم گروه شده اما پتانسیل قهرمانی را دارد.

 محمد سلطانی مهر هافبک جوان تیم فوتبال سایپا تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه کشی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، اظهار کرد: وقتی به حریفان ایران در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین نگاه می کنیم می بینیم که کار سختی در این رقابت ها داریم. قطر، ژاپن و یمن تیم های خوبی هستند و نباید قدرت آن ها را دست کم گرفت.
 
وی افزود: قطر در رده جوانان آسیا قهرمانی های زیادی به دست آورده است. از طرفی ژاپن یکی از مدعیان سنتی این قاره است. البته یمن هم ثابت کرده توانایی خوب بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را دارد.
 
سلطانی مهر ادامه داد: با وجود هم گروهی با این حریفان قدرتمند، امیدمان به خدا است. امیرحسین پیروانی با هماهنگی کادرفنی خود، ملی پوشان را به سطح بالایی از کیفیت تیمی رسانده است.  یقین دارم ایران از توانایی لازم برای درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا برخوردار است. امیدوارم در این رقابت های بحرین ضمن راهیابی به جام جهانی جوانان، قهرمانی را کسب کرده و دل مردم را شاد کنیم.
 
وی درباره نفرات تاثیرگذار این تیم، گفت: چند بازیکن این تیم در حال حاضر در لیگ برتر بازی می کنند. علاوه بر خودم، رضا شکاری، امید نورافکن، علی شجاعی و یکی دو بازیکن دیگر از تیم ملی جوانان در تیم های لیگ برتری بازی می کنند و به طور حتم می توانند به تیم ما کمک کنند.
 
هافبک ملی پوش تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور علی رضا جهانبخش و سردار آزمون از تیم ملی جوانان در فوتبال اروپا، امیدی به رفتن به تیم های اروپایی در صورت درخشش با تیم ملی جوانان دارد یا خیر، بیان کرد: من تمام تلاشم را برای حضور در فوتبال اروپا به کار می گیرم و امیدوارم روزی نماینده کشورمان در معتبرترین لیگ های جهان باشم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایران ۸-۱ تایلند (فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا)