فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همکاری حوزه هنری و موسسه سینما شهر/ بازسازی سینماهای حوزه هنری ادامه دارد


نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/9R5LWWکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

بازسازی سینما آفریقای مشهد با همکاری حوزه هنری و موسسه سینما شهر روندی رضایت بخش را طی کرده است.

خبرگزاری فارس: همکاری حوزه هنری و موسسه سینما شهر/ بازسازی سینماهای حوزه هنری ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس،محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: هفته پیش همراه آقایان محمد حمزه زاده مدیر عامل سازمان سینمایی سوره، مهندس مجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر، سیدجواد رفاهی مدیر حوزه هنری مشهد، سعید طباطبایی قائم مقام موسسه سینما شهر و سهیل جهان‌بیگلری عضو هیات مدیره موسسه بهمن سبز از روند بازسازی سینما آفریقای مشهد بازدید کردیم. خوشبختانه بازسازی طبق برنامه پیش می‌رود و 80 درصد کارها در این سینما انجام شده. در طی یک ماه آنچه در این سینما اتفاق افتاده قابل توجه است.
وی ادامه داد: همکاری حوزه هنری و موسسه سینماشهر که در بازسازی سینما آفریقا همراه ما هستنند، به عنوان دو بازوی مهم سینماداری کشور، مایه خرسندی و عاملی برای پیشبرد اهدافی است که باعث نتایج خیر و برکات فراوان برای سینمای ایران است. مشکل کمبود سینما و سالن مناسب برای نمایش فیلم‌ها اگرچه همواره و در یک دهه اخیر معضلی اساسی بوده، اما در سال اخیر و با توجه به تعدد تولیدات کاملا مشخص شده و حالت بحرانی به خود گرفته است. به نظر می‌رسد که نیاز جدی سینمای ایران توجه به ساخت و ساز سالن است.
کاظمی افزود: در حوزه هنری و موسسه بهمن سبز، در سه سال اخیر به طور ویژه روی موضوع بازسازی، نوسازی و تجهیز سالن‌های سینما مطالعه، پژوهش و بررسی شده و از امسال فاز اجرایی بیشتر و پررنگ‌تر دنبال شده است. طبق همین برنامه و چشم‌انداز سینما پیام و سپیده تهران بهسازی شده‌اند، سینما فلسطین همدان هم بازسازی شد. سینماهای شاهد تهران، فلسطین اصفهان، قدس تبریز و آفریقای مشهد هم به زودی و با فرا رسیدن دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند.
وی درباره روند تعمیرات در سینما آفریقای مشهد گفت: این بازسازی شامل نمای بیرونی و بخش‌های داخلی این سینماست. کل صندلی‌ها، کف سالن، نورپردازی، کف سازی، رنگ آمیزی، سرویس های بهداشتی در طبقه اول و دوم تعویض و تعمیر شده اند. این سینما از معدود سینماهای ایران است که به سیستم «دی سینما» مجهز شده و سیستم صوتی آن هم دالبی دیجیتال است.
مدیر عامل موسسه بهمن سبز ادامه داد: برنامه های حوزه هنری برای بازسازی سینماها به این سالن‌ها ختم نخواهد شد. به زودی بازسازی سینماهای دیگری را آغاز خواهیم کرد. به عنوان یکی از مهمترین حلقه های توزیع و اکران فیلم برنامه‌هایی گسترده برای تجهیز و بازسازی سینماهای حوزه هنری داریم. موسسه سینما شهر و بخش خصوصی در این بازسازی‌ها در کنار ما هستند و امیدواریم با همکاری این دوستان در روندی سریع و تخصصی، به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/9R5LWW

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


ویدیو مرتبط :
بازدید هنرمندان و سینما گران مصری از حوزه هنری