سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف محموله میلیاردی لاستیک های خودرو قاچاق در دلیجان


به گزارش پایگاه پلیس سرهنگ علی هاشمی روز چهارشنبه افزود: به دنبال اقدام های فنی و اطلاعاتی گسترده، پلیس از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در مسیر اصفهان - دلیجان آگاه شد و تیم های خبره انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: با شناسایی کامیون در سایه هوشیاری و سرعت عمل پلیس، کامیون متوقف شد و مورد بازرسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پس از بازررسی، 280 حلقه لاستیک خودرو خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از این خودرو کشف شد.
هاشمی بیان کرد: این کامیون از یکی از استان های همجوار بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت بود که در بررسی های انجام شده بدون هرگونه مدارک گمرکی بود.
وی عنوان کرد: راننده این کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
***
باند سارق باغ ها و ویلاها در دلیجان به دام افتاد
فرمانده انتظامی دلیجان از دستگیری باند سارق باغ ها و ویلاهای اطراف دلیجان خبر داد.
سرهنگ علی هاشمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و ویلاهای اطراف شهرستان دلیجان و شکایت شهروندان دلیجانی در این رابطه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از ماموران انتظامی دلیجان تشکیل و در تحقیقات اولیه پلیس به یک سارق سابقه دار مشکوک شدند و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: در عملیاتی دیگر نیز یکی از دوستان سارق که در سرقت های انجام شده با متهم همدست بود، دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.
وی گفت: در بازجویی های انجام شده، سارقان به پنج فقره سرقت از چند ویلا و باغ در اطراف دلیجان اعتراف کردند.
سرهنگ هاشمی گفت: اموال کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
2077/7277/6199/6013

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توقیف محموله سلاح ترکیه در ایتالیا