فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معلمان ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت هستند


در پیام مهدی حاجتی كه روز یكشنبه نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفته، آمده: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا از كوشش های صادقانه و مجدانه ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی شود.
در بخش دیگری از این پیام افزوده شده: تقارن آغازین روز هفته با سالروز شهادت استاد فرهیخته مرتضی مطهری (ره) و اجلاسیه فرهنگیان شهید به منظور معرفی معلمان و دانش آموزان شهید به عنوان بهترین اسوه های ایثار و مقاومت و بعثت پیامبر رحمت و مهربانی به عنوان الگوی راستین معلمی چراغ هدایتی است كه روشنی بخش مسیر فتح قله های دانایی، توانایی، اخلاق و معنویت است.
در ادامه این پیام افزوده شده: امیدوارم با الهام از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و تكیه بر اندیشه های بلند امام راحل (ره) و آثار استاد شهید مرتضی مطهری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه سیاست های دولت تدبیر و امید با استفاده از علم ، اندیشه و توانایی های معلمان شاهد فردایی بهتر و برتر برای آموزش و پرورش باشیم.
مدیركل آموزش و پرورش استان گیلان در پیام خود آورده: اینجانب بر خود واجب می دانم این روزها را محضر همه همكاران ارجمند و معلمان عزیز شادباش گویم.
بیش از 29 هزار و 500 فرهنگی كار آموزش و پرورش دانش آموزان در مدارس گیلان را بر عهده دارند.
بیش از 365 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل می كنند.
12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری روز معلم است.
7286/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هفته عاشقان تعلیم و تربیت معلمان دوست داشتنی