سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفکر خلاق در کشور به دلیل محدودیت‌هایی که برای جوانان گذاشته شده در حال از بین رفتن است


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سهیلا جلودار زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش مطالبات دانشگاهیان از مجلس آینده در دانشگاه تهران گفت: این روزها بهترین روزهای زندگی ما در ده سال گذشته است، ده سالی که تاریک و سیاه گذشت.

وی افزود: در ده سال گذشته 50 سال عقب افتادیم و ما تلاش می‌کنیم این را جبران کنیم، ما با کف زدن‌هایمان حقیقت ملت را بیان می‌کنیم.

جلودارزاده ادامه داد: تمام افکار باطل و ضد خدا که در طول هشت سال گذشته حتی به صورت قانون در آمده باید اصلاح شود، وقتی اختلاس از معاون رئیس جمهور شروع شود از آبدارچی اداره چه انتظاری داریم؟

وی با بیان اینکه تفکر خلاق در کشور به دلیل محدودیت‌هایی که برای جوانان گذاشته شده در حال از بین رفتن است، خاطرنشان کرد: همچنان که برای رفع جنسیتی تلاش می کنیم برای منافع ملی هم تلاش کنیم، در هشت سال دولت قبل جز فقر و دروغ و سوءاستفاده چیزی ندیدیم.

جلودارزاده در پاسخ به این سوال که چرا در لیست اصلاح طلبان هیچ اقتصاددانی نیست؟ گفت: به اقتصاددانان اصلاح طلب قول دادیم تشکل‌هایی تشکیل دهیم تا در کنار مجلس و دولت سه ظلع را تشکیل بدهند برای رفع مشکلات اقتصادی.

ادامه دارد...

http://fna.ir/TLJ8UH


ویدیو مرتبط :
تفکر خلاق