سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تذکر نماینده مجلس درباره بستری کردن ساختگی فردی در بیمارستان برای اخذ هزینه درمان


تذکر نماینده مجلس درباره بستری کردن ساختگی فردی در بیمارستان برای اخذ هزینه درمانفارس/ نماینده مردم مشهد در مجلس از بستری سوری یک نفر در یکی از بیمارستان‌های مشهد برای اخذ هزینه درمان از وی خبر داد.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری شفاهی جزئیات حادثه رخ داده در یکی از بیمارستان‌های مشهد را تشریح کرد.وی در این زمینه گفت:‌ در یکی از بیمارستان‌های مشهد بیماری بستری و پس از بیهوشی به اتاق عمل برده می‌شود؛ این مریض بدون آنکه عمل جراحی بر روی وی انجام شود از اتاق عمل بیرون آورده شده و در بیمارستان می‌ماند.

«این بیمار مذکور چند روز در بیمارستان می‌ماند و پانسمانش را عوض می‌کنند و پول هزینه درمان را نیز از وی می‌گیرند اما مشخص می‌شود اصلا عمل جراحی در کار نبوده و فقط برای گرفتن پول این مباحث را مطرح کرده‌اند.»
پژمان‌فر این سوال را مطرح کرد که چه کسی باید این مسائل را کنترل کند.نماینده مردم مشهد به اخراج کارکنان یکی از شرکت‌های انتخابیه‌اش اشاره کرد و خواستار رفع این مشکل از سوی دولت شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کشف حجاب ساختگی نماینده مجلس در بی بی سی