ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم ملی فوتسال بانوان ایران راهی گواتمالا شد/آرزوی موفقیت دستیار اجرایی رییس جمهوری برای تیم


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال بانوان قرار است پس از اخذ روادید از سوی کشور گواتمالا جهت شرکت در رقابتهای جام جهانی فوتسال بانوان به این کشور سفر کند.
نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین راد و نیلوفر اردلانی (تهران)، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور (خوزستان)، فاطمه اعتدادی (قزوین)، اعظم آخوندی (اصفهان)، سارا شیربیگی (کرمانشاه) و فهمیه زارعی (هرمزگان) بازیکنان اعزامی به گواتمالا هستند.
مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا از سوم آذرماه به میزبانی گواتمالا برگزار می شود که ملی پوشان فوتسال کشورمان با تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا در گروه A به رقابت با یکدیگر می پردازند.

*برنامه جام جهانی فوتسال بانوان به شرح زیر است:
3 آذر 94:
برزیل - کاستاریکا
ایران - پرتغال
اسپانیا - روسیه
گواتمالا – ژاپن

4 آذر 94:
پرتغال - کاستاریکا
ایران - برزیل
ژاپن - اسپانیا
گواتمالا – روسیه

5 آذر 94:
کاستاریکا - ایران
پرتغال - بریل
روسیه - ژاپن
گواتمالا – اسپانیا

**اهدا پیراهن تیم ملی فوتسال بانوان به کودک سرطانی
پیش از سفر تیم ملی فوتسال بانوان به رقابتهای جام جهانی گواتمالا، بازیکنان تیم ملی فوتسال با امضاء بر روی پیراهن تیم ملی فوتسال، این لباس را به یک کودک سرطانی اهدا کردند.

**آروزی دستیار ویژه رییس جمهوری
حسین فریدون هم جمعه شب به نمایندگی از رییس جمهوری طی تماس تلفنی با سرپرست تیم فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران موفقیت بانوان ایرانی را در این مسابقات آرزو کرد.
المیرا ثمینی پور نیز با ارائه گزارشی از آمادگی تیم فوتسال بانوان کشور ، از پیگیری ها و مساعدت رییس جمهوری برای اعزام تیم به این مسابقات، قدردانی و سپاسگزاری کرد.
تیم فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران، در پی دستور ویژه رییس جمهوری و پیگیری های وزارتخانه های ورزش و جوانان و امور خارجه، بامداد شنبه عازم رقابت های جام جهانی گواتمالا شد.
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ترکیب کامل عازم گواتمالا