معرفی وب سایت روز: داستان های تصویری (کُمیک) جذاب بخوانید


کمیک‌ها یا همان داستان‌های مصور در ایران علاقه‌مندانی خاص دارند و تاکنون به صورت عمومی محبوبیت زیادی پیدا نکرده‌اند و این نکته خیلی بدی در عادات ما است. همانطور که می‌دانید و بارها خوانده‌اید تصاویر همراه با نوشته مفهوم‌ها را خیلی راحت و عالی به ذهن مخاطب می‌رسانند و مخاطب هم خیلی راحت با داستان جلو می‌رود. با زومیت همراه شوید تا وبسایتی برای مشاهده‌ی این داستان‌های تصویری معرفی کنیم.

در ایران شاید این تصور وجود داشته باشد که داستان‌های مصور مخصوص بچه‌هایی است که از متن‌های خشک بیزار هستند و دوست دارند متن‌ها را همراه با تصاویر بخوانند. اما این تصور اشتباهی است چرا که ما بزرگسال‌ها هم همان بچه‌هایی هستیم اکنون بزرگ شده‌ایم و گذر زمان را دیده‌ایم و هنوز هم چندین برابر متن‌ها از تصاویر استقبال می‌کنیم و بیشتر به تماشای تصاویر علاقه‌مندیم.

comic 26e47

با این مقدمه می‌خواهیم وب‌سایتی به شما معرفی کنیم که شوق و شور شما به داستان‌های کمیک را به غلیان درآورد و علاوه بر خواندن داستان‌های طنز با مسائلی جدی هم در این مورد آشنا شوید. یکی از بهترین وب‌سایت فعال و رایگان در زمینه ساخت کمیک‌های عالی http://theoatmeal.com است که آرشیو خوبی هم دارد تا هر روز حداقل چند دقیقه‌ای شما را سرگرم کند. توصیه می‌کنم با این کمیک‌های جذاب از وب‌سایت http://theoatmeal.com داستان خوانی تصویری خود را شروع کنید.

comic 1 6c434

از ویکیپدیا:

داستان مصور یا کُمیک‌استریپ (به انگلیسی: Comic Strip) نقاشی، یا مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌دار است که ماجرایی را روایت می‌کند. کمیک معمولاً توسط یک تیم دونفره که یکی داستان را می‌نویسد و دیگری تصویر گری و جوهر زنی می‌کند ساخته می‌شود.

comic 2 becef

امیدواریم ناشران داخلی هم کمی در این زمینه علاقه و خلاقیت بیشتری به خرج دهند و داستان‌های مصور مخصوص بزرگسال‌های بیشتری را طراحی کنند.


ویدیو مرتبط :
‫معرفی وب‌سایت ترفندستان در برنامه‌ی «به روز» شبکه‌ی 3 با حضور مدیر سایت‬‎